နတ္ျပည္
“ အလြန္စိတ္ဝင္စား အံ့ၾသဖြယ္ေကာင္းေသာ နတ္ၿပည္ အေၾကာင္း သိခ်င္သူမ်ားအတြက္ ”
နတ္ဟူသည္ ျမန္မာစကား “နာထ” ဟူေသာ ပါဠိမွ ဆင္းသက္လာသည္ ဟု ေဝါဟာရ လိနတၱ ဒီပနီက်မ္းက ဖြင့္ဆိုထားသည္။ နတ္ကို ပါဠိဘာသာအားျဖင့္ “ေဒဝ” ဟူ၍၎၊ “ေဒဝတာ” ဟူ၍ ၎ ေခၚေဝၚသံုးစြဲခဲ့သည္။
“နတ္ျပည္ ေျခာက္ထပ္”
~~~~~~~~~~~~~~~
စတုမဟာရာဇ္
တာ၀တိ ံသာ
ယာမာ
တုသိတာ
နိမၼာနရတိ
ပရနိမၼိတ၀သ၀တီၱ
စတုမဟာရာဇ္ သည္ ေအာက္ဆံုးျဖစ္၍ ပရနိမၼိတ၀သ၀တီၱ သည္ အထက္ျဖစ္သည္။
~~~~~~~~~~~~~~~
စတုမဟာရာဇ္
တာ၀တိ ံသာ
ယာမာ
တုသိတာ
နိမၼာနရတိ
ပရနိမၼိတ၀သ၀တီၱ
စတုမဟာရာဇ္ သည္ ေအာက္ဆံုးျဖစ္၍ ပရနိမၼိတ၀သ၀တီၱ သည္ အထက္ျဖစ္သည္။
‘နတ္ စုေတ ေသဆံုးျခင္း အေၾကာင္းတရား(၄)ပါး’
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
၁။ အာယုကၡယ = သက္တမ္းကုန္၍ ေသျခင္း။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
၁။ အာယုကၡယ = သက္တမ္းကုန္၍ ေသျခင္း။
၂။ ပုညကၡယ = ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ ကုန္၍ ေသျခင္း။
(ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ အနည္းငယ္မွ်ျဖင့္ နတ္ျပည္တြင္ လာျဖစ္ေသာ နတ္သားတို႔သည္ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ ကုန္ေသာအခါ အစြမ္းသတၱိ မရွိေတာ့ဘဲ သက္တမ္းမေစ့ခင္ စုေတရသည္)
(ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ အနည္းငယ္မွ်ျဖင့္ နတ္ျပည္တြင္ လာျဖစ္ေသာ နတ္သားတို႔သည္ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ ကုန္ေသာအခါ အစြမ္းသတၱိ မရွိေတာ့ဘဲ သက္တမ္းမေစ့ခင္ စုေတရသည္)
၃။ အာဟာရကၡယ = စားေနက် ေသာက္ေနက် အခ်ိန္ မစားမေသာက္မိ၍ ေသျခင္း။
(နတ္သားတစ္ဦးသည္ ကာမဂုဏ္ ခံစားေန၍ စားခ်ိန္ကို သတိမရဘဲ တစ္နပ္စာမွ် မစားဘဲေန လိုက္လွ်င္ ေနာက္ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ စားစား အသက္မရွည္ ႏိုင္ေပ)
(နတ္သားတစ္ဦးသည္ ကာမဂုဏ္ ခံစားေန၍ စားခ်ိန္ကို သတိမရဘဲ တစ္နပ္စာမွ် မစားဘဲေန လိုက္လွ်င္ ေနာက္ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ စားစား အသက္မရွည္ ႏိုင္ေပ)
၄။ ေကာဓာဘိဘ၀န = ေဒါသထြက္၍ ေသျခင္း။
(နတ္သားမ်ားသည္ နတ္သမီးမ်ားႏွင့္ ေပ်ာ္ပါးေနေသာအခါ တစ္ၿခားနတ္မ်ားက လာေရာက္ဖက္ ၿပိဳင္တာမ်ဳိး ရွိတတ္သည္။
ထိုအခါ ဖက္ၿပိဳင္လာေသာ နတ္ကို ေဒါသထြက္ တတ္သည္။ ေဒါသထြက္ေသာ နတ္၏ ကိုယ္ ခႏၶာ သည္ မီးေလာင္သကဲ့သို႔ ပူၿပီး စုေတရသည္။ ဖက္ၿပိဳင္ေသာ နတ္ကလည္း ေဒါသ ထြက္ လွ်င္ စုေတရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မိမိကို ေဒါသထြက္မွန္း သိသည္ႏွင့္ ေဒါသ မထြက္ ခင္ တျခား ေနရာသို႔ ေရွာင္သြားရသည္။ သို႔မွသာ အသက္ခ်မ္းသာရာရ၏)
(နတ္သားမ်ားသည္ နတ္သမီးမ်ားႏွင့္ ေပ်ာ္ပါးေနေသာအခါ တစ္ၿခားနတ္မ်ားက လာေရာက္ဖက္ ၿပိဳင္တာမ်ဳိး ရွိတတ္သည္။
ထိုအခါ ဖက္ၿပိဳင္လာေသာ နတ္ကို ေဒါသထြက္ တတ္သည္။ ေဒါသထြက္ေသာ နတ္၏ ကိုယ္ ခႏၶာ သည္ မီးေလာင္သကဲ့သို႔ ပူၿပီး စုေတရသည္။ ဖက္ၿပိဳင္ေသာ နတ္ကလည္း ေဒါသ ထြက္ လွ်င္ စုေတရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မိမိကို ေဒါသထြက္မွန္း သိသည္ႏွင့္ ေဒါသ မထြက္ ခင္ တျခား ေနရာသို႔ ေရွာင္သြားရသည္။ သို႔မွသာ အသက္ခ်မ္းသာရာရ၏)
“ပုဗၺနိမိတ္(၅)ပါး”
~~~~~~~~~~~
နတ္သား၊ နတ္သမီး တစ္ပါးပါး သက္တမ္း ကုန္၍ စုေတေတာ့မည္ ဆိုလွ်င္ လူတို႔၏ အေရ အတြက္ (၇) ရက္ေျမာက္တြင္ ပုဗၺနိမိတ္ (၅) ပါး ထင္လာသည္။
~~~~~~~~~~~
နတ္သား၊ နတ္သမီး တစ္ပါးပါး သက္တမ္း ကုန္၍ စုေတေတာ့မည္ ဆိုလွ်င္ လူတို႔၏ အေရ အတြက္ (၇) ရက္ေျမာက္တြင္ ပုဗၺနိမိတ္ (၅) ပါး ထင္လာသည္။
၁။ ပဋိသေႏၶအခါက ပန္ဆင္ခဲ့ေသာ ပန္းမ်ား ညႇိဳးႏြမ္းကုန္ျခင္း၊
၂။ နတ္အ၀တ္ ပုဆိုးမ်ား ညႇိဳးႏြမ္းကုန္ျခင္း၊
၃။ ကိုယ္ခႏၶာ၏ လက္ကတီးၾကားမွ ေခၽြးမ်ား ယိုထြက္လာျခင္း၊
၄။ ကိုယ္ေရာင္ ကိုယ္၀ါ ေမွးမိ္ွန္လာျခင္း၊
၅။ နတ္မ်ား၏ ေနရာတြင္ တည္တည္တံ့တံ့ မေနႏိုင္ မထိုင္ႏိုင္ျဖစ္လာျခင္း တို႔ျဖစ္သည္။
ပုဗၺနိမိတ္ (၅) ပါး ထင္လာသည္ကို နတ္တိုင္း မသိၾကေပ။ ပညာရွိေသာ နတ္မ်ားက သာ သိၾက သည္။
ပုဗၺနိမိတ္(၅)ပါး ထင္လာၿပီးလွ်င္ နတ္သက္ေႂကြၾကသည္။
ပုဗၺနိမိတ္ (၅) ပါး ထင္လာသည္ကို နတ္တိုင္း မသိၾကေပ။ ပညာရွိေသာ နတ္မ်ားက သာ သိၾက သည္။
ပုဗၺနိမိတ္(၅)ပါး ထင္လာၿပီးလွ်င္ နတ္သက္ေႂကြၾကသည္။
“ နတ္ျပည္၌ မရေကာင္းေသာ ကမၼ႒ာန္း (၁၂)ပါး ”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
အသုဘ (၁ဝ) ပါး၊ ကာယဂတာသတိ၊ အာဟာေရ ပဋိကူလသညာ တို႔ ျဖစ္၏။
နတ္ျပည္၌ အာ႐ံုငါးပါး ကာမဂုဏ္ တရားတို႔ လႊမ္းမိုးထားရကား ထိုကမၼ႒ာန္းမ်ားကို အားထုတ္ ၍ မရႏိုင္ေပ။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
အသုဘ (၁ဝ) ပါး၊ ကာယဂတာသတိ၊ အာဟာေရ ပဋိကူလသညာ တို႔ ျဖစ္၏။
နတ္ျပည္၌ အာ႐ံုငါးပါး ကာမဂုဏ္ တရားတို႔ လႊမ္းမိုးထားရကား ထိုကမၼ႒ာန္းမ်ားကို အားထုတ္ ၍ မရႏိုင္ေပ။
“နတျ္ဖစ္ျခင္း အေၾကာင္း (၃) ပါး”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
နတ္ျပည္ေရာက္လိုသူမ်ား က်င့္ၾကံရန္ တရားသံုးပါး။
၁။ သစၥံ ဘေဏ=အမွန္ကိုသာ ဆိုေျပာရာ၏။
၂။ န ကုေဇၩယ်= အမ်က္မထြက္ စိတ္မဆိုးရ။
၃။ အပၸမၸိ ဒဇၨာ=ေတာင္းခံလာက နည္းနည္းပင္ၿဖစ္ေစ ေပးလႉရာ၏။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
နတ္ျပည္ေရာက္လိုသူမ်ား က်င့္ၾကံရန္ တရားသံုးပါး။
၁။ သစၥံ ဘေဏ=အမွန္ကိုသာ ဆိုေျပာရာ၏။
၂။ န ကုေဇၩယ်= အမ်က္မထြက္ စိတ္မဆိုးရ။
၃။ အပၸမၸိ ဒဇၨာ=ေတာင္းခံလာက နည္းနည္းပင္ၿဖစ္ေစ ေပးလႉရာ၏။
“စတုမဟာရာဇ္ ဘံု”
~~~~~~~~~~~~
ဓတရ႒၊ ၀ိ႐ူဠက၊ ၀ိ႐ူပကၡ၊ ကုေ၀ရ ဟူေသာ နတ္မင္းႀကီးေလးပါး ကို ပါဠိလို `စတုမဟာရာဇ´ ဟုေခၚ၏။ (စတု = ေလးေယာက္ေသာ + မဟာရာဇ= နတ္မင္းႀကီး)
~~~~~~~~~~~~
ဓတရ႒၊ ၀ိ႐ူဠက၊ ၀ိ႐ူပကၡ၊ ကုေ၀ရ ဟူေသာ နတ္မင္းႀကီးေလးပါး ကို ပါဠိလို `စတုမဟာရာဇ´ ဟုေခၚ၏။ (စတု = ေလးေယာက္ေသာ + မဟာရာဇ= နတ္မင္းႀကီး)
ထို နတ္မင္းႀကီးေလးပါးကို ဆည္းကပ္ ခစားရသည့္ လက္ေအာက္ခံ နတ္တို႔မွာ `စတုမဟာရာဇိက´ ဟုေခၚသည္။ နတ္မင္းႀကီးေလးပါး ႏွင့္ စတုမဟာရာဇိက နတ္တို႔၏ ေနရာ ဘံုကို ပါဠိလို စာတုမဟာရာဇိကာ ျမန္မာလို စာတုမဟာရာဇ္ဘံု (သို႔မဟုတ္) စာတုမဟာရာဇ္ နတ္ျပည္ဟု ေခၚဆိုသည္။
ဤဘံု၌ သၾကားမင္း ကိုယ္စား ....
ဓတရ႒ နတ္မင္း
ဝိ႐ူဠက နတ္မင္း
ဝိ႐ူပကၡ နတ္မင္း
ကုေဝရ နတ္မင္း ဟူ၍ နတ္မင္းႀကီးေလးပါး အုပ္စိုးသည္။
ဓတရ႒ နတ္မင္း
ဝိ႐ူဠက နတ္မင္း
ဝိ႐ူပကၡ နတ္မင္း
ကုေဝရ နတ္မင္း ဟူ၍ နတ္မင္းႀကီးေလးပါး အုပ္စိုးသည္။
*ဓတရ႒နတ္မင္းႀကီးသည္ ေငြေရာင္ေတာက္ပေသာ
ျမင့္မိ္ုရ္ေတာင္၏ အလယ္ခုလတ္ အေရွ႕ဘက္နံပါး၌ တည္လ်က္
ဂႏၶဗၺနတ္(ေမႊးႀကိဳင္ေသာ နံ႔သာပင္၌ ပဋိသေႏၶေနၾကေသာနတ္မ်ား)
အေပါင္းတို႔ကို အုပ္ခ်ဳပ္၍မင္းလုပ္သည္။
ျမင့္မိ္ုရ္ေတာင္၏ အလယ္ခုလတ္ အေရွ႕ဘက္နံပါး၌ တည္လ်က္
ဂႏၶဗၺနတ္(ေမႊးႀကိဳင္ေသာ နံ႔သာပင္၌ ပဋိသေႏၶေနၾကေသာနတ္မ်ား)
အေပါင္းတို႔ကို အုပ္ခ်ဳပ္၍မင္းလုပ္သည္။
*၀ိ႐ူဠက နတ္မင္းႀကီးသည္ ျမေရာင္ေတာက္ပေသာ ျမင့္မိ္ုရ္ေတာင္၏ ေတာင္ဘက္ နံပါး၌ တည္လ်က္ ကုမာၻန (ႀကီးမားေသာ ၀မ္းဗိုက္ႏွင့္ ေ၀ွးေစ့၊ ျပဴးက်ယ္နီျမန္းေသာမ်က္စိ ရွိၾကေသာ ဒါန၀ရကၡဳိသ္) အေပါင္းတို႔ကို အုပ္ခ်ဳပ္၍ မင္းလုပ္သည္။
*၀ိ႐ူပက ၡနတ္မင္းႀကီးသည္ ဖန္ေရာင္ေတာက္ပေသာ ျမင့္မိ္ုရ္ေတာင္၏ ေနာက္ဘက္ နံပါး၌ တည္လ်က္ နတ္နဂါး အေပါင္းတို႔ကို အုပ္ခ်ဳပ္၍မင္းလုပ္သည္။
*ကုေ၀ရ နတ္မင္းႀကီးသည္ ေရႊေရာင္ေတာက္ပေသာ ျမင့္မိ္ုရ္ေတာင္၏ ေျမာက္ဘက္ နံပါး၌ တည္လ်က္ နတ္ဘီလူး အေပါင္းတို႔ကို အုပ္ခ်ဳပ္၍မင္းလုပ္သည္။
စတုမဟာရာဇ္ နတ္ျပည္သည္ လူ႔ဘံုရဲ႕အထက္ ယူဇနာ ေလးေသာင္းႏွစ္ေထာင္ ေ၀းကြာေသာ ယုဂႏိၶဳရ ္ေတာင္ (ျမင့္မိုရ္ေတာင္ထက္၀က္ အျမင့္ရွိ) ထိပ္မွ စ၍ ျမင့္မိုရ္ေတာင္ ေအာက္ေျခ ထိ က်ယ္ျပန္႔သည္။
ဗိမၺိသာရ ဘုရင္သည္ စတုမဟာရာဇ္ ဘံုတြင္ ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္းႀကီး၏ အျခံအရံ ဇန၀သဘ နတ္စစ္သူႀကီးျဖစ္သည္။
စတုမဟာရာဇ္ နတ္မ်ား၏ သက္တမ္းမွာ သူတို႔၏ အေရ အတြက္အားျဖင့္ ႏွစ္ (၅၀၀) ရွိ၏။ လူတို႔၏ႏွစ္ အေရအတြက္ အရ အႏွစ္ (၉) သန္းျဖစ္သည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ေပါင္း (၅၀) သည္ စတုမဟာရာဇ္ နတ္သက္ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
စတုမဟာရာဇ္ နတ္မ်ား၏ သက္တမ္းမွာ သူတို႔၏ အေရ အတြက္အားျဖင့္ ႏွစ္ (၅၀၀) ရွိ၏။ လူတို႔၏ႏွစ္ အေရအတြက္ အရ အႏွစ္ (၉) သန္းျဖစ္သည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ေပါင္း (၅၀) သည္ စတုမဟာရာဇ္ နတ္သက္ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
“ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္းႀကီး”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ကုေ၀ရ နတ္မင္းႀကီးကို `ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္းႀကီး´ဟူ၍လည္း ေခၚဆိုၾကသည္။ ဤစ တုမဟာရာဇ္ နတ္မင္းႀကီးမ်ားတြင္ ကုေ၀ရ ေခၚ ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္းႀကီးမွာ အလြန္တန္ခိုး ႀကီး၏။ ေလာကတြင္ အႀကီးျမတ္ဆံုး လက္နက္ႀကီး ေလးမ်ိဳးကို အသီးသီး ပိုင္ဆိုင္ၾကသည့္ တန္ခိုးရွင္ႀကီး ေလးဦးရွိသည္။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ကုေ၀ရ နတ္မင္းႀကီးကို `ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္းႀကီး´ဟူ၍လည္း ေခၚဆိုၾကသည္။ ဤစ တုမဟာရာဇ္ နတ္မင္းႀကီးမ်ားတြင္ ကုေ၀ရ ေခၚ ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္းႀကီးမွာ အလြန္တန္ခိုး ႀကီး၏။ ေလာကတြင္ အႀကီးျမတ္ဆံုး လက္နက္ႀကီး ေလးမ်ိဳးကို အသီးသီး ပိုင္ဆိုင္ၾကသည့္ တန္ခိုးရွင္ႀကီး ေလးဦးရွိသည္။
သိၾကားမင္းက ၀ဇီရ စိန္လက္နက္ (၀ရဇိန္ လက္နက္ ဟုလည္းေခၚၾကသည္)၊
ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္းက သံတင္းပုတ္ လက္နက္၊
ယမမင္း က မ်က္ေစာင္း လက္နက္၊
အာဠာ၀က ဘီလူးႀကီးက ဘြဲ႕ျဖဴနတ္ပုဆိုး လက္နက္တို႔ကို အသီးသီးပိုင္ဆိုင္ၾကေၾကာင္း
သုတၱနိပါတ္၊ အာဠာ၀က သုတ္၌ ပါရွိေလသည္။
ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္းက သံတင္းပုတ္ လက္နက္၊
ယမမင္း က မ်က္ေစာင္း လက္နက္၊
အာဠာ၀က ဘီလူးႀကီးက ဘြဲ႕ျဖဴနတ္ပုဆိုး လက္နက္တို႔ကို အသီးသီးပိုင္ဆိုင္ၾကေၾကာင္း
သုတၱနိပါတ္၊ အာဠာ၀က သုတ္၌ ပါရွိေလသည္။
ေ၀ႆ၀ဏ္နတ္မင္းႀကီးသည္ ေသာတာပန္မျဖစ္မီ ပုထုဇဥ္ျဖစ္စဥ္က အမ်က္ထြက္သျဖင့္ သံတင္းပုတ္ လက္နက္ႀကီးကို ပစ္လႊတ္
လိုက္လွ်င္ နတ္ဘီလူး ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာတို႔၏ ဦးေခါင္းမ်ား ျပတ္က်ကုန္ၿပီး ေ၀ႆ၀ဏ္နတ္မင္းႀကီး၏ ႏွစ္ေတာင္ထြာအရပ္၌
တဖန္ျပန္၍ ရပ္တည္ၾကသည္ဟု အာဠာ၀ကသုတ္ အဖြင့္၌ ဖြင့္ဆိုထားေပသည္။
လိုက္လွ်င္ နတ္ဘီလူး ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာတို႔၏ ဦးေခါင္းမ်ား ျပတ္က်ကုန္ၿပီး ေ၀ႆ၀ဏ္နတ္မင္းႀကီး၏ ႏွစ္ေတာင္ထြာအရပ္၌
တဖန္ျပန္၍ ရပ္တည္ၾကသည္ဟု အာဠာ၀ကသုတ္ အဖြင့္၌ ဖြင့္ဆိုထားေပသည္။
ေ၀ႆ ၀ဏ္ ေခၚ ကုေ၀ရ နတ္မင္းႀကီး၏ ေရွ႕အတိတ္ အေၾကာင္းကား ကႆ ပ ဘုရားရွင္ ပြင့္ေတာ္ မူၿပီးေနာက္ ဗာရာဏသီျပည္ တြင္ ကုေ၀ရမည္ေသာ ပုဏၰားသူႂကြယ္သည္ ႀကီးက်ယ္ ေသာ ၾကံခင္းမ်ား စိုက္ပ်ဳိး၍ ၾကံရည္ႀကိတ္စက္ ခုႏွစ္လံုးကို ၀ယ္ယူကာ ၾကံရည္ဆိုင္ ခုႏွစ္ဆိုင္ ဖြင့္ၿပီးလွ်င္ ၾကံခင္းမ်ားမွ ရရွိၾကေသာ ၾကံတို႔ကို ထိုၾကံရည္ႀကိတ္စက္ မ်ားျဖင့္ ႀကိတ္ၿပီးၾကံရည္ မ်ားကိုေရာင္းခ်ေလသည္။
ထိုၾကံရည္ဆိုင္ ခုႏွစ္ဆိုင္ အနက္ ၾကံရည္တစ္ဆိုင္မွ ရရွိ္သည့္ အျမတ္အစြန္းမ်ားကို လာလာ သမွ် လူအေပါင္းအား ေပးလွဴ၍ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈျပု၏။ ထိုၾကံရည္ဆိုင္မွာ အျခားၾကံရည္
ဆိုင္ မ်ားထက္ ေရာင္းေကာင္းသျဖင့္ အျမတ္အစြန္း ပိုမိုရရွိသည္ဟု ဆိုေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကုေ၀ရ ပုဏၰားသည္ သဒၶါယုံၾကည္စိတ္ ပိုမိုထက္သန္လာကာ အျခားၾကံရည္ဆိုင္မ်ားမွရရွိသည့္ အျမတ္အစြန္း တို႔ကိုပါ အလွဴဒါနျပဳေလသည္။
ဆိုင္ မ်ားထက္ ေရာင္းေကာင္းသျဖင့္ အျမတ္အစြန္း ပိုမိုရရွိသည္ဟု ဆိုေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကုေ၀ရ ပုဏၰားသည္ သဒၶါယုံၾကည္စိတ္ ပိုမိုထက္သန္လာကာ အျခားၾကံရည္ဆိုင္မ်ားမွရရွိသည့္ အျမတ္အစြန္း တို႔ကိုပါ အလွဴဒါနျပဳေလသည္။
ဤသို႔လ်င္ ၾကံရည္ဆိုင္ ခုႏွစ္ဆိုင္လံုးမွ ရရွိေသာ အျမတ္အစြန္း တို႔ကို အႏွစ္ႏွစ္ေသာင္း ကာလ ပတ္လံုး ေပးလွဴခဲ့သည္။ (ထိုအခ်ိန္မွာ လူတို႔၏ သက္တမ္းသည္ အႏွစ္ႏွစ္ေသာင္းတမ္းျဖစ္ သည္ ။)
ထိုကုသိုလ္ေကာင္းမႈေၾကာင့္ ကြယ္လြန္ေသာအခါ စတုမဟာရာဇ္နတ္ျပည္၌ ကုေ၀ရမည္ေသာ နတ္မင္းျဖစ္ေလ၏။ ေနာင္ေသာအခါ ၀ိႆ ဏ မည္ေသာ မင္းေနျပည္ေတာ္၌ မင္းအျဖစ္ ကို ရရွိေသာေၾကာင့္ မင္းေနျပည္ေတာ္ကို အစြဲျပဳကာ ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္း ဟူ၍လည္း ေခၚၾက သည္။ နတ္ဘီလူး တို႔၏ အႀကီးအမွဴးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ နတ္ဘီလူး အေပါင္းျခံရံကာ ကခုန္သီဆို ပြဲတို႔ျဖင့္ ေမြ႔ေလ်ာ္ေပ်ာ္ပါးစြာ ေနထိုင္သည္။
ထိုကုသိုလ္ေကာင္းမႈေၾကာင့္ ကြယ္လြန္ေသာအခါ စတုမဟာရာဇ္နတ္ျပည္၌ ကုေ၀ရမည္ေသာ နတ္မင္းျဖစ္ေလ၏။ ေနာင္ေသာအခါ ၀ိႆ ဏ မည္ေသာ မင္းေနျပည္ေတာ္၌ မင္းအျဖစ္ ကို ရရွိေသာေၾကာင့္ မင္းေနျပည္ေတာ္ကို အစြဲျပဳကာ ေ၀ႆ ၀ဏ္ နတ္မင္း ဟူ၍လည္း ေခၚၾက သည္။ နတ္ဘီလူး တို႔၏ အႀကီးအမွဴးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ နတ္ဘီလူး အေပါင္းျခံရံကာ ကခုန္သီဆို ပြဲတို႔ျဖင့္ ေမြ႔ေလ်ာ္ေပ်ာ္ပါးစြာ ေနထိုင္သည္။
ထိုနတ္မင္းႀကီး ေလးေယာက္တို႔မွာ ခြန္အားဗလႀကီးသည့္ သားေတာ္ ကိုးက်ိပ္တစ္ေယာက္စီ ရွိၾကသည္။ ထိုသားေတာ္တို႔၏ အမည္ကို မိမိတို႔၏ အရွင္သိၾကားမင္း၏ အမည္အတိုင္း `ကၠႏၵ´
ဟုခ်ည္း အမည္တစ္ခု တည္းေပးထား ၾကသည္ဟု သုတ္ပါ ေထယ်ပါဠိေတာ္၊ အာဋာနာဋိယ သုတ္ႏွင့္ သေမၼာဟ၀ိေနာဒနီ အ႒ကထာတို႔၌ ေဟာၾကားဖြင့္ ဆိုထားေပသည္။
ဟုခ်ည္း အမည္တစ္ခု တည္းေပးထား ၾကသည္ဟု သုတ္ပါ ေထယ်ပါဠိေတာ္၊ အာဋာနာဋိယ သုတ္ႏွင့္ သေမၼာဟ၀ိေနာဒနီ အ႒ကထာတို႔၌ ေဟာၾကားဖြင့္ ဆိုထားေပသည္။
ထိုနတ္မင္းႀကီးေလးပါး တို႔သည္ ေလာကႀကီးကို ေစာင့္ေရွာက္ေနၾကသည့္ နတ္မင္းႀကီး မ်ားျဖစ္ ေသာေၾကာင့္ `စတုေလာကပါလ´ နတ္မင္းႀကီးမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ေပတ၀တၱဳ ပါဠိ ႏွင့္ အ႒ကထာ တို႔မွာ ေဟာၾကားဖြင့္ဆို ထားပါသည္။
ဗိမၺိသာရ ဘုရင္သည္ စတုမဟာရာဇ္ဘံုတြင္ ေ၀ႆ ၀ဏ္နတ္မင္းႀကီး၏ အျခံအရံ ဇန၀သဘ နတ္စစ္သူူႀကီး ျဖစ္သည္။ စတုမဟာရာဇ္ နတ္မ်ား၏ သက္တမ္းမွာ သူတို႔၏ အေရအတြက္ အားျဖင့္ ႏွစ္(၅၀၀) ရွိ၏။ လူတို႔၏ႏွစ္ အေရအတြက္ အရ အႏွစ္ (၉) သန္းျဖစ္သည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ေပါင္း (၅၀) သည္ စတုမဟာရာဇ္နတ္သက္ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
“တာ၀တိ ံသာ”
~~~~~~~~~~
မာဃလုလင္ အမွဴးရွိေသာ အတူတစ္ကြ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ ျပဳေဖာ္ျပဳဖက္ ျဖစ္ေသာ (၃၃) ေယာက္ေသာ သူတို႔၏ေနရာျဖစ္ေသာ ဘံုကို တာဝတိ ံသာ နတ္ဘံု ဟု ေခၚသည္။
တာဝတိံ ံသာ နတ္ျပည္သည္ ျမင့္မိုရ္ေတာင္ထိပ္၌ တည္ေသာေၾကာင့္ စတုမဟာရာဇ္ႏွင့္
ယူဇနာ ၄၂,၀၀၀ ကြာေဝးသည္ဟု ဆိုၾကသည္။ တာဝတိ ံသာ နတ္ျပည္၏ တည္ေနပံုမွာ ယူဇနာ တစ္ေသာင္း က်ယ္ျပန္႔သည္။
~~~~~~~~~~
မာဃလုလင္ အမွဴးရွိေသာ အတူတစ္ကြ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ ျပဳေဖာ္ျပဳဖက္ ျဖစ္ေသာ (၃၃) ေယာက္ေသာ သူတို႔၏ေနရာျဖစ္ေသာ ဘံုကို တာဝတိ ံသာ နတ္ဘံု ဟု ေခၚသည္။
တာဝတိံ ံသာ နတ္ျပည္သည္ ျမင့္မိုရ္ေတာင္ထိပ္၌ တည္ေသာေၾကာင့္ စတုမဟာရာဇ္ႏွင့္
ယူဇနာ ၄၂,၀၀၀ ကြာေဝးသည္ဟု ဆိုၾကသည္။ တာဝတိ ံသာ နတ္ျပည္၏ တည္ေနပံုမွာ ယူဇနာ တစ္ေသာင္း က်ယ္ျပန္႔သည္။
ထိုနတ္ျပည္၌ တံခါးေပါင္း တစ္ေထာင္ ရွိ၍ အေရွ႕တံခါးႏွင့္ အေနာက္တံခါး၊ ေတာင္ႏွင့္ ေျမာက္ တံခါး တို႔သည္ ယူဇနာတစ္ေသာင္း ကြာေဝးသည္။ နတ္ျပည္၏ အလယ္တြင္ ရတနာ ခုႏွစ္ ပါးႏွင့္ စီခ်ယ္ထားေသာ ယူဇနာ တစ္ေထာင္ ျမင့္ေသာ ေဝဇယႏၲာျပႆဒ္ႀကီး တစ္ခုရွိသည္။
ထို ျပႆ ဒ္ႀကီးကို ယူဇနာ သံုးရာျမင့္ေသာ ထီး တံခြန္တို႔ျဖင့္ ဝိုင္းရံထားလ်က္ ရွိေလသည္။
ထို႔ျပင္ ယူဇနာ ငါးဆယ္က်ယ္ေသာ နႏၵာေရကန္ႏွင့္ နတ္သစ္ပင္၊ ပန္းပင္တို႔ျဖင့္ ေဝဆာေသာ ယူဇနာေျခာက္ဆယ္ ရွိေသာ ဥယ်ာဥ္ႀကီး(၅)ခု တုိ႔သည္လည္း သာယာၾကည္ႏူးဖြယ္ရွိသည္။
ထို ျပႆ ဒ္ႀကီးကို ယူဇနာ သံုးရာျမင့္ေသာ ထီး တံခြန္တို႔ျဖင့္ ဝိုင္းရံထားလ်က္ ရွိေလသည္။
ထို႔ျပင္ ယူဇနာ ငါးဆယ္က်ယ္ေသာ နႏၵာေရကန္ႏွင့္ နတ္သစ္ပင္၊ ပန္းပင္တို႔ျဖင့္ ေဝဆာေသာ ယူဇနာေျခာက္ဆယ္ ရွိေသာ ဥယ်ာဥ္ႀကီး(၅)ခု တုိ႔သည္လည္း သာယာၾကည္ႏူးဖြယ္ရွိသည္။
ဥယ်ာဥ္ႀကီး(၅)ခု
~~~~~~~~~~~
*နႏၵဝန္ ဥယ်ာဥ္
ၿမိဳ႕၏ အေရွ႕ဘက္ ယူဇနာ (၁ဝဝဝ) က်ယ္၍ နတ္တို႔ႏွစ္သက္စြာေပ်ာ္ပါးရာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္။
~~~~~~~~~~~
*နႏၵဝန္ ဥယ်ာဥ္
ၿမိဳ႕၏ အေရွ႕ဘက္ ယူဇနာ (၁ဝဝဝ) က်ယ္၍ နတ္တို႔ႏွစ္သက္စြာေပ်ာ္ပါးရာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္။
*ဖာ႐ုသက ဥယ်ာဥ္
ၿမိဳ႕၏ေတာင္ဘက္ ယူဇနာ (၇ဝဝ) က်ယ္၍ ဖက္သက္ အေဖ်ာ္ ယမကာ တို႔ေသာက္စားကာ အသူရာ တုိ႔အား ႀကိမ္းဝါးျခိမ္းေျခာက္ရာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္။
ၿမိဳ႕၏ေတာင္ဘက္ ယူဇနာ (၇ဝဝ) က်ယ္၍ ဖက္သက္ အေဖ်ာ္ ယမကာ တို႔ေသာက္စားကာ အသူရာ တုိ႔အား ႀကိမ္းဝါးျခိမ္းေျခာက္ရာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္။
*စိတၱလတာ ဥယ်ာဥ္
ၿမိဳ႕၏ အေနာက္မ်က္ႏွာ၊ ယူဇနာ (၅ဝဝ) က်ယ္၍ အာသာဝတီႏြယ္နီနတ္ပန္း ဆြတ္လွန္းေပ်ာ္ပါး ရန္၊ ဆန္းၾကယ္ေသာ အဝတ္တန္ဆာ ယာဥ္ရထား တို႔ျဖင့္ဝင္ထြက္ရာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္။
ၿမိဳ႕၏ အေနာက္မ်က္ႏွာ၊ ယူဇနာ (၅ဝဝ) က်ယ္၍ အာသာဝတီႏြယ္နီနတ္ပန္း ဆြတ္လွန္းေပ်ာ္ပါး ရန္၊ ဆန္းၾကယ္ေသာ အဝတ္တန္ဆာ ယာဥ္ရထား တို႔ျဖင့္ဝင္ထြက္ရာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္။
*မိႆက ဥယ်ာဥ္
ၿမိဳ႕၏ေျမာက္ဘက္ ယူဇနာ (၅ဝဝ) က်ယ္၍ နတ္သား နတ္သမီး တို႔ ယွဥ္တြဲေပ်ာ္ျမဴးရာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္။
ၿမိဳ႕၏ေျမာက္ဘက္ ယူဇနာ (၅ဝဝ) က်ယ္၍ နတ္သား နတ္သမီး တို႔ ယွဥ္တြဲေပ်ာ္ျမဴးရာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္။
*မဟာဝန္ ဥယ်ာဥ္
ၿမိဳ႕၏အေရွ႕ဘက္ ယူဇနာ (၇ဝဝ) က်ယ္၍ လွပဆန္းၾကယ္ ႏွစ္သက္ဖြယ္ရာ သုနႏၵာ ေရကန္ ေတာ္ႀကီးရွိသည္။
ၿမိဳ႕၏အေရွ႕ဘက္ ယူဇနာ (၇ဝဝ) က်ယ္၍ လွပဆန္းၾကယ္ ႏွစ္သက္ဖြယ္ရာ သုနႏၵာ ေရကန္ ေတာ္ႀကီးရွိသည္။
ထို႔အျပင္ တာဝတိံ ံသာနတ္ျပည္တြင္ ပင္လယ္ကသစ္ပင္ ဟူ၍ ရွိပါသည္။ ပင္လယ္ ကသစ္ပင္ မွာ အဝန္း ယူဇနာသံုးရာ၊ လံုးပတ္ တစ္ဆယ့္ငါး ယူဇနာ၊ အျမင့္ ယူဇနာတစ္ရာ ရွိသည္။
ထိုအပင္ရင္း၌ ယူဇနာ အားျဖင့္ အလ်ားေျခာက္ဆယ္၊ အနံငါးဆယ္၊ ထု တစ္ဆယ့္ငါးယူဇနာ ရွိေသာ ပ႑ကမၺလာ ျမေက်ာက္ဖ်ာ တည္ရွိသည္။
ထိုအပင္ရင္း၌ ယူဇနာ အားျဖင့္ အလ်ားေျခာက္ဆယ္၊ အနံငါးဆယ္၊ ထု တစ္ဆယ့္ငါးယူဇနာ ရွိေသာ ပ႑ကမၺလာ ျမေက်ာက္ဖ်ာ တည္ရွိသည္။
ပ႑ကမၺလာ ျမေက်ာက္ဖ်ာ သည္ ေခါင္ရမ္းပြင့္ အေရာင္အေသြးကဲ့သို႔ နီေတြးေသာ အေရာင္ အဆင္းရွိသည္။
၎သည္ အလြန္ႏူးညံ့ေသာ ကမၺလာျဖစ္၍ သိၾကားမင္းထိုင္လွ်င္ ကိုယ္တစ္ဝက္ျမဳပ္၍ ထလွ်င္ျပန္၍ ျပည့္ျမဲျပည့္ေသာ ကမၺလာၿဖစ္ပါသည္။
တာဝတိ ံသာ၌ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈျပဳရန္ စူဠာမဏိေစတီေတာ္ ရွိပါသည္။ ထိုေစတီေတာ္သည္ ယူဇနာတစ္ရာျမင့္ေသာ ၿမသားေစတီေတာ္ျဖစ္သည္။ ျမတ္စြာဘုရား၏ ဆံေတာ္၊ မကုိဋ္ေတာ္ သာမက လက္ယာအထက္ စြယ္ေတာ္ပါ ကိန္းဝပ္တည္ ရွိေပသည္။
သုဓမၼာ အမည္ရွိ နတ္ သဘင္ ဓမၼာ႐ံုႀကီးလည္း ရွိသည္။ သုဓမၼာ ဇရပ္ႀကီး၌ နတ္တို႔၏ အစည္း အေဝးမ်ားကို ေအာက္ပါအေၾကာင္း ေလးပါးေၾကာင့္ က်င္းပျပဳလုပ္ၾကသည္။
၎သည္ အလြန္ႏူးညံ့ေသာ ကမၺလာျဖစ္၍ သိၾကားမင္းထိုင္လွ်င္ ကိုယ္တစ္ဝက္ျမဳပ္၍ ထလွ်င္ျပန္၍ ျပည့္ျမဲျပည့္ေသာ ကမၺလာၿဖစ္ပါသည္။
တာဝတိ ံသာ၌ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈျပဳရန္ စူဠာမဏိေစတီေတာ္ ရွိပါသည္။ ထိုေစတီေတာ္သည္ ယူဇနာတစ္ရာျမင့္ေသာ ၿမသားေစတီေတာ္ျဖစ္သည္။ ျမတ္စြာဘုရား၏ ဆံေတာ္၊ မကုိဋ္ေတာ္ သာမက လက္ယာအထက္ စြယ္ေတာ္ပါ ကိန္းဝပ္တည္ ရွိေပသည္။
သုဓမၼာ အမည္ရွိ နတ္ သဘင္ ဓမၼာ႐ံုႀကီးလည္း ရွိသည္။ သုဓမၼာ ဇရပ္ႀကီး၌ နတ္တို႔၏ အစည္း အေဝးမ်ားကို ေအာက္ပါအေၾကာင္း ေလးပါးေၾကာင့္ က်င္းပျပဳလုပ္ၾကသည္။
ဝႆူပနာယိက သဂၤဟတၴံ၊ ဝါဆိုသံဃာေတာ္တို႔ကို ခ်မ္းသာစြာ တရားအားထုတ္ႏိုင္ေရးအတြက္
ေစာင့္ေရွာက္ေပးဖို႔ရန္ ပထမ ဝါဆိုလျပည့္ေန႔ႏွင့္ ဒုတိယ ဝါဆိုလျပည့္ေန႔၌ စည္းေဝးကာ တိုင္ပင္ေစျခင္း၊
ေစာင့္ေရွာက္ေပးဖို႔ရန္ ပထမ ဝါဆိုလျပည့္ေန႔ႏွင့္ ဒုတိယ ဝါဆိုလျပည့္ေန႔၌ စည္းေဝးကာ တိုင္ပင္ေစျခင္း၊
ပဝါရဏာသဂၤဟတၴံ၊ ပဝါရဏာပြဲတို႔၌ သံဃာေတာ္မ်ား ခ်မ္းသာစြာျပဳႏိုင္ေရး အတြက္ တာဝန္ ေပးရန္ အစည္းအေဝးျပဳျခင္း၊
ဓမၼ သဝနတၴံ- တရားနာရန္ အလို႔ငွာ အစည္းအေဝးႀကီးျပဳလုပ္ျခင္း၊
ပါရိ စၧတၱက ကိဠာႏု ဘဝနတၴံ၊ ပင္လယ္ကသစ္ ပန္းပြင့္ခ်ိန္၌ ပန္းဆြတ္ေပ်ာ္ပြဲႀကီး ဆင္ယင္ က်င္းပေရး အတြက္ သုဓမၼာ ဇရပ္ႀကီး၌ အစည္းအေဝး ျပဳလုပ္ၾကျခင္း။
တာဝတိ ံသာမွ အထက္ ယာမာ စေသာ နတ္ျပည္မ်ား၌ကား အာကာသ႒ (ဝါ) “အာကသဇိုဝ္း” နတ္မ်ားသာ ရွိၾကသည္။
ဤဘံုတြင္ သိၾကားမင္းႏွင့္ ပဇာပတိ၊ ဝ႐ုဏ ဤသာန စေသာ (၃၃)ပါးေသာ နတ္မင္းႀကီးတို႔ စံေနၾကသည္။
တာဝတိ ံသာ နတ္သက္ သည္ အႏွစ္ (၁၀၀၀) ၿဖစ္သည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္အေရအတြက္ သံုးကုေဋေျခာက္သန္း ရွိသည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ (၁၀၀) သည္ တာ၀တိံ ံသာနတ္၌ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
ဤဘံုတြင္ သိၾကားမင္းႏွင့္ ပဇာပတိ၊ ဝ႐ုဏ ဤသာန စေသာ (၃၃)ပါးေသာ နတ္မင္းႀကီးတို႔ စံေနၾကသည္။
တာဝတိ ံသာ နတ္သက္ သည္ အႏွစ္ (၁၀၀၀) ၿဖစ္သည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္အေရအတြက္ သံုးကုေဋေျခာက္သန္း ရွိသည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ (၁၀၀) သည္ တာ၀တိံ ံသာနတ္၌ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
“ယာမာ”
~~~~~
ဆင္းရဲဒုကၡမွ ကင္းၾကေသာ နတ္ခ်မ္းသာမ်ား ေနရာဘံုျဖစ္သည္။
တာ၀တိ ံသာ၌ သိၾကားမင္း ရွိသကဲ့သို႔ ယာမာဘံုတြင္လည္း `သုယာမ နတ္မင္း´ အုပ္ခ်ဳပ္သည္။ ယင္းနတ္မင္းသည္ သိၾကားမင္း ရာထူးကိုလည္းရသည္။ ယာမာ နတ္သက္သည္ သူတို႔၏ အေရ အတြက္အားျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္း (၂၀၀၀) ရွိသည္။ လူတို႔၏ အေရအတြက္အားျဖင့္ (၁၄) ကုေဋ (၄) သန္း ရွိသည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ (၂၀၀) သည္ ယာမာ နတ္ျပည္၌ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
~~~~~
ဆင္းရဲဒုကၡမွ ကင္းၾကေသာ နတ္ခ်မ္းသာမ်ား ေနရာဘံုျဖစ္သည္။
တာ၀တိ ံသာ၌ သိၾကားမင္း ရွိသကဲ့သို႔ ယာမာဘံုတြင္လည္း `သုယာမ နတ္မင္း´ အုပ္ခ်ဳပ္သည္။ ယင္းနတ္မင္းသည္ သိၾကားမင္း ရာထူးကိုလည္းရသည္။ ယာမာ နတ္သက္သည္ သူတို႔၏ အေရ အတြက္အားျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္း (၂၀၀၀) ရွိသည္။ လူတို႔၏ အေရအတြက္အားျဖင့္ (၁၄) ကုေဋ (၄) သန္း ရွိသည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ (၂၀၀) သည္ ယာမာ နတ္ျပည္၌ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
“တုသိတာ”
~~~~~~~~
ႀကီးက်ယ္ျမင့္ျမတ္ေသာ စည္းစိမ္ က်က္သေရတို႔ႏွင့္ ျပည့္စံုၾက၍ ႏွစ္သက္ရႊင္လန္း ျခင္းသို႔ ေရာက္ေနၾကေသာ နတ္တို႔၏ စံရာဘံု ၿဖစ္သည္။ ထိုဘံု၌ျဖစ္ၾကေသာ နတ္တို႔သည္ အျမဲမျပတ္
ရႊင္ျမဴးႏွစ္သက္ ေပ်ာ္ပါးေနၾကရေသာေၾကာင့္ တုသိတာ နတ္ဘံု ဟု ေခၚသည္။
~~~~~~~~
ႀကီးက်ယ္ျမင့္ျမတ္ေသာ စည္းစိမ္ က်က္သေရတို႔ႏွင့္ ျပည့္စံုၾက၍ ႏွစ္သက္ရႊင္လန္း ျခင္းသို႔ ေရာက္ေနၾကေသာ နတ္တို႔၏ စံရာဘံု ၿဖစ္သည္။ ထိုဘံု၌ျဖစ္ၾကေသာ နတ္တို႔သည္ အျမဲမျပတ္
ရႊင္ျမဴးႏွစ္သက္ ေပ်ာ္ပါးေနၾကရေသာေၾကာင့္ တုသိတာ နတ္ဘံု ဟု ေခၚသည္။
သႏၲဳႆိတာနတ္မင္းသည္ အႀကီးအကဲ နတ္မင္း ျဖစ္သည္။ ဘုရားအေလာင္းမ်ားသည္ ဤနတ္ဘံု၌ စံေလ့ရွိသည္။ ဗုဒၶ ဘုရားအေလာင္းသည္ ဘုရား မျဖစ္မီ တစ္ဘဝ၌ တုသိတာနတ္ျပည္ ၌ “ေသတေကတု” မည္ေသာ နတ္မင္းျဖစ္ေလသည္။
ဘုရားအေလာင္း၏ မယ္ေတာ္ စသည့္ သူေတာ္ေကာင္း ပုဂၢိဳလ္မ်ား စံရာနတ္ျပည္လည္း ျဖစ္ သည္။ အနာထပိဏ္ သူေဌး သည္ ဤတုသိတာ နတ္ဘံုတြင္ နတ္သားျဖစ္ရသည္။
တုသိတာ နတ္သက္သည္ ႏွစ္ေပါင္း (၄၀၀၀) ရွိသည္။ လူတို႔၏ အေရအတြက္အားျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္း (၅၇) ကုေဋ ႏွင့္ ေျခာက္သန္း ရွိသည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ (၄၀၀) သည္ တုသိတာနတ္ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
တုသိတာ နတ္သက္သည္ ႏွစ္ေပါင္း (၄၀၀၀) ရွိသည္။ လူတို႔၏ အေရအတြက္အားျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္း (၅၇) ကုေဋ ႏွင့္ ေျခာက္သန္း ရွိသည္။ လူတို႔၏ ႏွစ္ (၄၀၀) သည္ တုသိတာနတ္ (၁) ရက္ ျဖစ္သည္။
‘နိမၼာနရတိ္’
~~~~~~~~
နိမၼာနရတိနတ္ျပည္သည္ တုသိတာနတ္ဘံု၏ အထက္ ယူဇနာ (၄၂၀၀၀) ကြာေသာ ေကာင္းကင္ ၿပင္တြင္ ယာမာနတ္ျပည္၊ တုသိတာနတ္ျပည္မ်ား နည္္းတူ ပန္းဆိုင္း ဆြဲသကဲ့သို႔ တည္ရွိသည္။
~~~~~~~~
နိမၼာနရတိနတ္ျပည္သည္ တုသိတာနတ္ဘံု၏ အထက္ ယူဇနာ (၄၂၀၀၀) ကြာေသာ ေကာင္းကင္ ၿပင္တြင္ ယာမာနတ္ျပည္၊ တုသိတာနတ္ျပည္မ်ား နည္္းတူ ပန္းဆိုင္း ဆြဲသကဲ့သို႔ တည္ရွိသည္။
ထိုျပည္ရွိ နတ္တို႔သည္ ပင္ကိုယ္ရွိၿပီးသား စည္းစိမ္ထက္ အလြန္အကဲ ခံစားလိုၾကသည့္အခါ မိမိတို႔ကိုယ္တိုင္ စိတ္တိုင္း က်ဖန္ဆင္း၍ ေမြ႔ေလ်ာ္ေလ့ ရွိေသာ နတ္မ်ားျဖစ္ၾကသည္။
ေအာက္နတ္ျပည္ေလးထပ္ တိ႔ု၌ အျမဲတမ္းထားေသာ ကိုယ္ပိုင္ ဇနီးေမာင္ႏွံ ရွိၾကသကဲ့သို႔ နိမၼာနရတိနတ္ျပည္၌လည္း အျမဲတမ္း ဇနီးေမာင္ႏွံမ်ား ရွိၾကသည္။
ေအာက္နတ္ျပည္ေလးထပ္ တိ႔ု၌ အျမဲတမ္းထားေသာ ကိုယ္ပိုင္ ဇနီးေမာင္ႏွံ ရွိၾကသကဲ့သို႔ နိမၼာနရတိနတ္ျပည္၌လည္း အျမဲတမ္း ဇနီးေမာင္ႏွံမ်ား ရွိၾကသည္။
ထိုနတ္တို႔သည္ အပိုအလြန္ စည္းစိမ္ ခံစားလိုမွသာ မိမိတို႔လိုရာ အဆင္း၊ အသံ စသည္တို႔ကို ကိုယ္တိုင္ဖန္ဆင္းၾက၍ ထိုဖန္ဆင္းေသာ အာ႐ံု၌ပင္ ေမြ႔ေလ်ာ္ေပ်ာ္ပိုက္ ေနတတ္ ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထိုနတ္တို႔ကို `နိမၼာနရတိ´နတ္မ်ား ဟုေခၚၾကသည္။
(နိမၼာန=လိုရာစည္းစိမ္ကို မိမိဘာသာ ဖန္ဆင္း၍ + ရတိ=ေမြ႔ေလ်ာ္ၾကသည့္ နတ္မ်ား၏ဘံု)
ျမတ္စြာဘုရား သက္ေတာ္ထင္ရွား ရွိစဥ္က အရွင္အႏု႐ုဒၶါ မေထရ ္ျမတ္၏ မိဘုရားေဟာင္း ျဖစ္ဖူးၾကေသာ မနာပကာယိကာ မည္ေသာ နိမၼာနတိ နတ္သမီးတို႔သည္ အရွင္အႏု႐ုဒၶါ မေထရ္ ထံ လာၾက၍ အမ်ဳိးမ်ဳိး ဖန္ဆင္းျပၾကသတဲ့။
ထိုနတ္ျပည္ကို အုပ္ခ်ဳပ္ေသာ နတ္မင္းကား “ သုနိမၼိတ နတ္မင္းႀကီး” ျဖစ္သည္။ ၀ိသာခါေက်ာင္းအမသည္ နိမၼာနရတိ နတ္ျပည္တြင္ သုနိမၼိတ နတ္မင္းႀကီး၏ နတ္မိဖုရား ျဖစ္ရသည္။
ထိုနတ္တို႔၏ သက္တမ္းသည္ သူတို႔၏ အေရအတြက္အားျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္း (၈၀၀၀) ရွည္၍ လူသားတို႔၏ ႏွစ္အေရအတြက္ အားျဖင့္ ကုေဋ (၂၃၀)ႏွင့္ ေလးသန္း ရွိ၏။ လူတို႔၏ ႏွစ္ (၈၀၀) သည္ နိမၼာနရတိနတ္ျပည္၏ တစ္ရက္ျဖစ္သည္။
‘ပရနိမၼ္ိတ၀သ၀တၲိ’
~~~~~~~~~~~~~
မိမိတို႔အလိုရွိရာကို ကိုယ္တိုင္ မဖန္ဆင္းဘဲ အေစအပါးနတ္မ်ား၏ အလိုက္သိစြာ စိတ္တိုင္းက် ဖန္ဆင္းေပးေသာ ကာမဂုဏ္ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာကို စံစားၾကေသာ နတ္တို႔၏ စံရာဘံုျဖစ္ သည္။ “၀သ၀တၲိနတ္မင္း”က အုပ္ခ်ဳပ္သည္။
~~~~~~~~~~~~~
မိမိတို႔အလိုရွိရာကို ကိုယ္တိုင္ မဖန္ဆင္းဘဲ အေစအပါးနတ္မ်ား၏ အလိုက္သိစြာ စိတ္တိုင္းက် ဖန္ဆင္းေပးေသာ ကာမဂုဏ္ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာကို စံစားၾကေသာ နတ္တို႔၏ စံရာဘံုျဖစ္ သည္။ “၀သ၀တၲိနတ္မင္း”က အုပ္ခ်ဳပ္သည္။
ဤနတ္ဘံုမွာ ျမတ္စြာဘုရား ကိုပင္ အျမဲတမ္း လိုက္လံေႏွာက္ယွက္ေလ့ရွိေသာ မာရ္နတ္ မင္း သည္လည္း သီးသန္႔စံလ်က္ရွိသည္။
ပရနိမၼ္ိတ၀သ၀တၲိ နတ္သက္သည္ ႏွစ္ေပါင္း (၈၀၀၀) ရွိသည္။
လူတို႔၏ ႏွစ္အေရအတြက္ အားျဖင့္ ကုေဋ (၉၂၁)ႏွင့္ ေျခာက္သန္း ရွိ၏။
လူတို႔၏ ႏွစ္ (၁၆၀၀) သည္ ပရနိမၼ္ိတ၀သ၀တၲိ နတ္ျပည္၏ တစ္ရက္ျဖစ္သည္။
(အစ အဆံုး ဖတ္ထားသင့္ေသာ ပို႔စ္ေလးတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္)
လူတို႔၏ ႏွစ္အေရအတြက္ အားျဖင့္ ကုေဋ (၉၂၁)ႏွင့္ ေျခာက္သန္း ရွိ၏။
လူတို႔၏ ႏွစ္ (၁၆၀၀) သည္ ပရနိမၼ္ိတ၀သ၀တၲိ နတ္ျပည္၏ တစ္ရက္ျဖစ္သည္။
(အစ အဆံုး ဖတ္ထားသင့္ေသာ ပို႔စ္ေလးတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္)
စာေပဗဟုသုတ ဓမၼအသိမ်ွေဝသူ *မခ်ိဳႏြယ္ဝင္း (ခ) ဆရာေလးေဒၚေခမာသိဂၤ ီ
Cho Nwe Win
Cho Nwe Win
Credit -original writer
In this manner my colleague Wesley Virgin's tale launches with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL VIDEO.
ReplyDeleteAs a matter of fact, Wesley was in the military-and soon after leaving-he revealed hidden, "MIND CONTROL" tactics that the government and others used to get everything they want.
These are the same SECRETS tons of famous people (notably those who "come out of nothing") and elite business people used to become wealthy and famous.
You've heard that you use only 10% of your brain.
Mostly, that's because the majority of your brain's power is UNCONSCIOUS.
Perhaps that thought has even taken place INSIDE OF YOUR very own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain seven years ago, while driving a non-registered, garbage bucket of a car without a license and $3 on his debit card.
"I'm very fed up with going through life paycheck to paycheck! When will I get my big break?"
You took part in those questions, ain't it right?
Your very own success story is waiting to happen. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.
CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S METHOD