ေက်ာ္ၾကားေသာ တံဆိပ္မ်ားတြင္ ဝွက္ထားေသာ အဓိပၸာယ္မ်ား
နာမည္ႀကီး ကုမၸဏီတိုင္းလိုလို သူတို႔ရဲ႕ logo ကို မွတ္မိထိုက္ေလာက္တဲ့ သေကၤတ အျပင္ အဲ့ဒီမွာ အဓိပၸာယ္ေတြပါ ဝွက္ထားတယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ဒီဇိုင္နာေတြကေတာ့ လိုအပ္တဲ့ အဓိပၸာယ္ကို ေနရာ အရမ္းမယူ ေစပဲ အတတ္နိုင္ဆုံးေသးနိုင္သေလာက္ ေသးေအာင္ ေရးဆြဲထားၾကတယ္။
1.Amazon
2. Yoga Australia
3.SonyVaio
အဲ့ဒီ တံဆိပ္ရဲ႕ ပထမ စာလုံးႏွစ္လုံးမွာ လိုင္းေလးပါတယ္။ အဲ့ဒီ လိုင္းေလးက လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းကို ရည္ၫႊန္းၿပီးအေနာက္က 1 နဲ႕ 0 က နည္းပညာကို ရည္ၫႊန္းျခင္းျဖစ္တယ္။
4.Unilever
ဥပမာ – အသည္းပုံစံက ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ၊ ဂ႐ုစိုက္မႈ နဲ႕ ေကာင္းမြန္မႈ ကို ဆိုလိုတယ္။ ငွက္ပုံစံက လြတ္လပ္မႈ၊ ေန႕စဥ္ေန႕တိုင္းေျပေအးျခင္းႏွင့္ ဘဝရဲ႕ ေပ်ာ္႐ႊင္မႈကို ရည္ၫႊန္းတယ္။
5. Power ခလုတ္
6.BMW
7.Apple
ခြက္ထဲ ထဲ့လိုက္။ အဲ့ဒါနဲ႕ တူတဲ့ ပုံစံ ရေအာင္ တစ္ပတ္ေလာက္ ထိုင္ဆြဲခဲ့တယ္။ သူရဲ႕ စမ္းသပ္ခ်ိန္ အေတာ အတြင္းမွာ ပန္းသီးကို တစ္ကိုက္ ကိုက္လိုက္တယ္။
အဲ့ဒီေနာက္ ထူးဆန္းတာက သူ ‘ bite ’ လို႔ ကိုက္လိုက္တဲ့ အသံက ‘ byte ’ ကြန္ပ်ဴတာ မွတ္ဉာဏ္တြင္ သိုမွီးထားသည့္ အေၾကာင္းအခ်က္ တစ္ယူနစ္ နဲ႕ အလြန္နီးစပ္ေနသည္။
Apple ရဲ႕ ထုတ္လုပ္မႈ ကာလတစ္ခုမွာ Apple က အေရာင္နဲ႕ monitor ထုတ္တာကို ရည္ၫႊန္းဖို႔ သူတို႔ရဲ႕ တံဆိပ္ကို ေရာင္စုံ ပုံစုံေတြနဲ႕ သုံးခဲ့ဖူးတယ္။ 1998 ခုႏွစ္ Steve Jobs လက္ထက္ ေရာက္ေတာ့ ပိုၿပီးေခတ္ဆန္တဲ့ တံဆိပ္ကို ေၿပာင္းလိုက္ျခင္းျဖစ္တယ္။
8.Mercedes-Benz
အကိုင္း ၃ ခုက ေရ၊ ေလ နဲ႕ ေျမ ကို ရည္ၫႊန္းျခင္းျဖစ္တယ္။
9.Facebook
ဒါကေတာ့ ပုံက ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ၿပသြားပါၿပီ ။ တစ္ၿခားဘယ္ app ေတြကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က အဲ့ဒီေလာက္
ကပ္နိုင္လို႔လဲ ..... ?
ကပ္နိုင္လို႔လဲ ..... ?
Credit: Cantwait2say
Microperformer
Comments
Post a Comment