ဝါဆုိ သကၤန္း ကပ္လွဴရျခင္း အက်ိဳး နဲ႔ ျဖစ္ေပၚလာပုံ အက်ဥ္း




ေထရဝါဒ ရဟန္းေတာ္မ်ားရဲ႕ ဝါဆိုရာ ဝါတြင္း ကာလ အခ်ိန္ နီးကပ္လာတာနဲ႔အမွ် ဗုဒၶဘာသာ ျမန္မာမ်ား ရဲ႕ ရဟန္းေတာ္ မ်ား ဝါတြင္းကာလ ဝတ္႐ုံ အသုံးျပဳႏုိင္ရန္ ရည္မွန္းၿပီး လွဴဒါန္းၾကတဲ့ ဝါဆုိသကၤန္း ဆက္ကပ္ လွဴဒါန္းပဲြမ်ား ဟာလည္း တစ္ၿဖည္းျဖည္း အခ်ိန္လုလာၾကတာကုိ သတိထားမိလာပါတယ္။

ဝါဆုိ သကၤန္း ဆက္ကပ္ လွဴဒါန္းမယ့္ ရက္ကုိ အလုအယက္ ျဖစ္လာၾကတဲ့ အပုိင္းမွာ တစ္ခ်ိဳ႕က ဝါဆုိသ ကၤန္း ကုိ ဝါမဆုိခင္ ပဲ ဆက္ကပ္ လွဴဒါန္းေကာင္းတယ္လုိ႔ ထင္ေနၾကတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ျဖစ္သလုိ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ဝါဆုိ သကၤန္း အလွဴဟာ ဝါ မဆုိခင္ လွဴမွ ပုိၿပီးကုသိုလ္ရကာ ဝါတြင္း သုံးလ လုံးလုံး မိမိ တုိ႔ လွဴ ဒါန္း ထားတဲ့ သကၤန္း ကုိ အျပည့္အဝ ဝတ္႐ုံ သုံးေဆာင္ ႏုိင္ ၾကမွာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ လက္ခံ ယုံၾကည္ထားၾကတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ဘာရယ္ မဟုတ္ သူမ်ား ဝါဆုိသကၤန္း ဆုိလုိ႔ လုိက္ၿပီး ဝါဆုိသကၤန္း လုပ္လုိက္ ရတာေတြ လည္း ရွိတတ္ပါ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝါဆုိသကၤန္း နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဟုိလုိလုိ ဒီလုိလုိျဖစ္ေနတဲ့ ဗုဒၶဘာသာ အခ်ိဳ႕ အတြက္ ဝါဆုိ ရည္မွန္း ျမတ္ သကၤန္းအေၾကာင္း တစ္ေစ့တစ္ေစာင္း ေရးသားတင္ျပရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

တစ္ကယ္ေတာ့ ဝါဆုိသကၤန္း ရဲ႕ မူရင္း အေခၚက" မုိးေရခံ သကၤန္း" ဆုိတဲ့ အေခၚအေဝၚပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ပါဠိလုိေတာ့ ဝႆာ ဝါသိက စီဝရ၊ ဒါမွမဟုတ္ ဝႆိကသာဋိက စီဝရ လုိ႔ ေခၚပါတယ္။ ခုေနာက္ပုိင္းေတာ့ ဒီမုိးေရခံ သကၤန္း ဆုိတဲ့ အေခၚကုိ အသုံးမျပဳၾကေတာ့ဘဲ ဝါဆုိသကၤန္း ဆိုတဲ့ အမည္ နဲ႔ပဲ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ အသုံးျပဳျဖစ္ခဲ့ၾက ပါတယ္။

ဘယ္လုိပဲေခၚေခၚ ရည္ရြယ္ခ်က္ ကေတာ့ ဝါဆုိ ဝါကပ္ၾကတဲ့ ရဟန္းေတာ္မ်ား ဝါတြင္း ကာလမွာ သကၤန္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ခ်မ္းခ်မ္း သာသာ ျဖစ္ေစလုိၾကတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဒီသကၤန္းအလွဴ ဟာ မုိးတြင္း ကာလမွာ အပုိ အေန နဲ႔ လဲလွယ္ ဝတ္႐ုံ အသုံးျပဳႏုိင္ဖုိ႔ ဘုရားရွင္ ခြင့္ျပဳေတာ္မူခဲ့တဲ့ ဝိနည္းေတာ္နဲ႔ ညီညြတ္တဲ့ သကၤန္းအလွဴ ျဖစ္လုိ႔လည္း မြန္ျမတ္တဲ့ စီဝရဒါန အလွဴ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီ ဝါဆုိသကၤန္း အလွဴ ခြင့္ျပဳျဖစ္ခဲ့ရျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းက ဝိသာခါ ဒါယိကာမႀကီး ရဲ႕ ေတာင္းေလွ်ာက္မႈ ရဲ႕ ေကာင္းမႈေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ 


တစ္ခါက ျမတ္စြာဘုရားရွင္ သာဝတၳိျပည္ ေဇတဝန္ေက်ာင္းေတာ္တြင္ သီတင္းသုံး ေနထုိင္ေတာ္ မူခ်ိန္ ကၽြန္းႀကီး ေလးကၽြန္းလုံးမွာ သဲသဲမဲမဲ မုိးႀကီးရြာသြန္းခဲ့ပါတယ္။

ေလးကၽြန္းလုံး မုိးႀကီး ရြာသြန္းတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဘုရားရွင္က ရဟန္းေတာ္မ်ားကုိ မုိးေရခံဖုိ႔၊ မုိးေရးခ်ိဳး ဖုိ႔ ခြင့္ျပဳေတာ္မူခဲ့ပါ တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က ရဟန္းေတာ္မ်ားဟာ သကၤန္း အပုိ အလွဴခံခြင့္ မရွိၾကေသးတဲ့ အတြက္ မုိးေရးခ်ိဳးတဲ့ အခါ သကၤန္းအား လုံးကုိ ခၽြတ္ၿပီး မီးေမြးတုိင္း ဖေမြးတုိင္း မုိးေရခ်ိဳးျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။

တုိက္တုိက္ ဆုိင္ဆုိင္ ဆုိသလုိ အဲဒီေန႔မွာ ဘုရား အမႈးရွိ တဲ့ သံဃာေတာ္မ်ားကုိ ဆြမ္းကပ္ဖုိ႔ ပင့္ေလွ်ာက္ထားတဲ့ ဝိသာခါ ဒါယိကာမႀကီး ကလည္း အလုပ္အေကၽြး တစ္ေယာက္ကုိ ဘုရားေက်ာင္းသြားၿပီး ဆြမ္းကိစၥ အေၾကာင္း ၾကားဖုိ႔ ေစလႊတ္လုိက္ပါတယ္။

အလုပ္အေကၽြး ဒကာမဟာ ေက်ာင္းေရာက္တဲ့ အခါ မုိးေရခ်ိဳးေနၾကတဲ့ ရဟန္းေတာ္မ်ားကုိေတြ႔ ၿပီး ေက်ာင္းမွာ ရဟန္းေတာ္ မ်ား မရွိဘဲ အဝတ္မဝတ္တဲ့ ဒိ႒ိ တကၠဒြန္းေတြပဲ ေတြ႕ခဲ့ရေၾကာင္း ဝိသာခါ ကုိ ျပန္ေျပာျပပါတယ္။


အေျခအေန အရပ္ရပ္ကုိ သိေနတဲ့ ဝိသာခါ က ဉာဏ္နဲ႔ ဆင္ျခင္ၿပီး ဒါဟာ ရဟန္းေတာ္မ်ား မုိးေရးခ်ိဳးေနၾက တာ ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း၊ ဒါေပမယ့္ သဒၶါ တရား နည္းသူမ်ားက တကၠဒြန္း မ်ားနဲ႔ အထင္မွားႏုိင္ေၾကာင္း သေဘာ
ေပါက္ကာ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ၾကြေတာ္မူလာတဲ့ အခါ ရဟန္းေတာ္မ်ားအတြက္ ဝႆိကသာဋိက စီဝရေခၚ မုိးေရခံ သကၤန္းကုိ လွဴဒါန္း ခြင့္ျပဳဖုိ႔ ေတာင္းပန္ ေလွ်ာက္ထားခဲ့ပါ တယ္။

ဒါကုိ ျမတ္စြာ ဘုရားရွင္ကလည္း ဝိနည္းသိကၡာပုဒ္ ပညတ္ကာ မုိးေရခံ သကၤန္း အလွဴခံမႈကုိ ခြင့္ျပဳေတာ္မူ ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ အခ်ိန္ကစၿပီး ဒီေန႔ အထိ မုိးေရခံ သကၤန္း ေခၚ ဝါဆုိသကၤန္း ကပ္လွဴျခင္း အစဥ္အလာ ျဖစ္ေပၚ လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

မုိးေရခံ သကၤန္းေခၚ ဝါဆုိသကၤန္း ခြင့္ျပဳၿပီးတဲ့ ေနာက္ပုိင္းမွာ ဒီသကၤန္းကုိ လွဴဒါန္းမႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အခ်ိန္ ကာလ သတ္မွတ္ခ်က္ အေၾကာင္းလည္း ေျပာဖုိ႔လုိလာပါတယ္။

ဒီ မုိးေရခံသကၤန္း နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ရဟန္းေတာ္မ်ား အေနနဲ႔ ကုိယ္တုိင္ ခ်ဳပ္လုပ္ၿပီး သုံးေဆာင္မယ္ ဆုိရင္ေတာ့ ျပဳ လုပ္ႏုိင္တဲ့ ကာလက နယုန္ လျပည့္ေက်ာ္ (၁) ရက္ေန႔က စၿပီး မုိးေလးလကုန္တဲ့ အထိ ရွားမွီး ခ်ဳပ္လုပ္ႏုိင္ပါတယ္။ 


ဒီသကၤန္းကို လွဴဒါန္း တဲ့ အလွဴရွင္မ်ား အေနနဲ႔ကေတာ့ ကာလသတ္မွတ္ခ်က္ မရွိဘဲ ဝါဆုိ သကၤန္းအျဖစ္ ရည္ မွန္းၿပီးေတာ့ ဝါတြင္းပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဝါပ ပဲျဖစ္ျဖစ္ ႀကိဳက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ႀကိဳက္သေလာက္ ဆက္ကပ္ လွဴဒါန္းႏုိင္တာ ျဖစ္ ပါတယ္။

ဝါဆုိသကၤန္း လွဴဒါန္း လုိတဲ့ အလွဴရွင္ေတြ အတြက္ ဝါမဆုိခင္ လွဴရတာတုိ႔၊ ဘယ္ေန႔က စၿပီး ဘယ္ေန ႔အထိ ပဲ လွဴရတာတုိ႔ စတဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြ မရွိပါဘူး။ ဝါဆုိသကၤန္း လုိ႔ ရည္မွန္းၿပီး လွဴဒါန္း ႐ုံနဲ႔ ဝါဆုိ   သကၤန္း အလွဴေျမာက္ၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။

ဝါဆုိသကၤန္း အလွဴနဲ႔ ကထိန္သကၤန္း အလွဴ ၿပီးေတာ့ ႐ုိး႐ုိးသကၤန္း အလွဴ ဘယ္လုိကြာျခားလဲ လုိ႔ ေမး စရာ ေမးခြန္းေတြ လည္း ရွိလာႏုိင္ပါတယ္။ ေယဘုယ်ေျပာရရင္ေတာ့ စီဝရဒါန ေခၚ အဝတ္သကၤန္း အလွဴဟာ ေစတနာျပတ္ၿပီး လွဴဒါန္း မယ္ဆုိရင္ အက်ိဳးတရားက အျပည့္အဝ ရၿပီးသားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဗုဒၶ စာေပေတြမွာ အဝတ္သကၤန္း ကုိ လွဴဒါန္းျခင္းဟာ အဆင္းကုိလွဴဒါန္းရာ ေရာက္တဲ့ အတြက္ ႐ုပ္ရည္ အဆင္း လွပျခင္းကုိ ျဖစ္ေစတတ္ေၾကာင္း၊ အျမင့္ျမတ္ဆုံး အေနနဲ႔ သကၤန္း အလွဴကုိ လွဴဒါန္းတဲ့သူဟာ ဒကာေတြ ဆုိရင္ ဘုရား တစ္ဆူဆူ အထံ ေတာ္မွာ ဧဟိဘိကၡဳ (ခ်စ္သားလာေလာ့) အေခၚခံရၿပီး အလြယ္ တစ္ကူ ရဟန္းအသြင္ကုိ ရရွိေစကာ မဂ္ဖုိလ္နိဗၺာန္ ဝင္စံႏုိင္ သလုိ၊ 


အမ်ိဳးသမီးေတြ ဆုိရင္လည္း ေလာကီ အက်ိဳးအေနနဲ႔ အလြန္ အဖုိး ထုိက္တန္တဲ့ မဟာလတာ တန္ဆာကုိ ဝတ္ဆင္ ျမန္းႏုိင္ၿပီး ေနာက္ပုိင္း ဘုရားသာသနာ နဲ႔ ႀကဳံေတြ႕ကာ နိဗၺာန္ ကုိ မ်က္ေမွာက္ျပဳႏုိင္တဲ့ အထိ  အေထာက္ အပံ့ကုိ ျဖစ္ေစ ေၾကာင္း စသျဖင့္ ဖြင့္ဆုိရွင္းျပထားတာကုိ ေတြ႔ ရပါ တယ္။

ဒါက အမ်ိဳးအမည္ မကဲြျပားတဲ့ သကၤန္း အလွဴရဲ႕ အက်ိဳးေပးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကထိန္သကၤန္း တုိ႔၊ ဝါဆုိ သကၤန္းတုိ႔ ဆုိတာကေတာ့ ကာလ အပုိင္းအျခား သတ္မွတ္ၿပီး လွဴဒါန္းတဲ့ အလွဴေတြျဖစ္တဲ့ အတြက္ စီဝရ ဒါနေခၚ သကၤန္း အလွဴ ေျမာက္႐ုံတင္ မဟုတ္ဘဲ ကာလဒါန လည္း ေျမာက္တဲ့ အတြက္ အက်ိဳးတရား ပုိၿပီး ထူးျခားတယ္လုိ႔ ေျပာႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကာလဒါန အလွဴရဲ႕သေဘာက အက်ိဳးေပးတဲ့ အခါ ကုိယ္လုိတဲ့ အခ်ိန္မွာ လုိအပ္ခ်ိန္နဲ႔ ကုိက္ညီတဲ့၊ လုိအပ္ ခ်ိန္မွာ လုိအပ္တဲ့ အရာကုိ အလြယ္တစ္ကူ ရေစႏုိင္တဲ့ အက်ိဳးထူးကုိလည္း ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္။

ဝါဆုိသကၤန္း အလွဴဟာ အၿမဲမျပတ္ ကုသုိလ္ျဖစ္ေစတဲ့ နိဗဒၶ အလွဴ (၇) မ်ိဳးထဲမွာ ပါဝင္တဲ့ ကုသုိလ္ျဖစ္ၿပီး ဒီကုသုိလ္ကုိ အၿမဲ မျပတ္ ဆင္ျခင္ပြားမ်ားေနမယ္ဆုိရင္ ေသၿပီးေနာက္ ဒုတိယ ဘဝမွာ အပါယ္မလားဘူးလုိ႔ လည္း အ႒ကထာ ဆရာ မ်ားက ဖြင့္ျပထားပါတယ္။ 


နိဗဒၶ ဆုိတာ အၿမဲမျပတ္ ကုသုိလ္ျဖစ္ေစအပ္တယ္ လုိ႔ အဓိပၸါယ္ ရၿပီး အဲဒီလုိ အၿမဲ မျပတ္ ကုသုိလ္ ျဖစ္ေစအပ္တဲ့ နိဗဒၶ အလွဴ (၇) မ်ိဳးက..........

၁။ သရဏဂုံ တည္ေနျခင္း
၂။ ငါးပါးသီလ လုံၿခဳံေနျခင္း
၃။ စာေရးတံမဲ အလွဴ လွဴဒါန္းျခင္း
၄။ လျပည့္ လကြယ္ ၁၅ ရက္ေန႔မ်ားမွာ လွဴဒါန္း တဲ့ ပကၡအလွဴ လွဴဒါန္းျခင္း
၅။ ဝါဆုိ သကၤန္း ဆက္ကပ္ လွဴဒါန္းျခင္း
၆။ ေရတြင္းေရကန္ တူးေဖာ္ လွဴဒါန္းျခင္း
၇။ ေက်ာင္းေဆာက္လုပ္ လွဴဒါန္းျခင္း တုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီအလွဴေတြထဲက နံပါတ္ (၅) အလွဴဟာ ဝါဆုိသကၤန္း အလွဴျဖစ္ၿပီး ဒီ ခုႏွစ္မ်ိဳးထဲက တစ္မ်ိဳးမ်ိဳး ကုိ စဲြၿမဲေအာင္ ထိန္းသိမ္း ျပဳလုပ္ထားမယ္ ဆုိရင္ ဒုတိယ ဘဝမွာ အပါယ္မလားဘူး လုိ႔ ဆုိျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေနရာမွာ အထူး သတိျပဳရမွာက ဝါဆုိသကၤန္း အလွဴဟာ နိဗဒၶ အလွဴေတြထဲ ပါေနတဲ့အတြက္ ဒီ ဝါဆုိ သကၤန္း အလွဴကုိ လွဴထားလုိက္႐ုံနဲ႔ အပါယ္ မလားေတာ့ဘူးလုိ႔ တထစ္ခ် ေျပာလုိ႔မရပါဘူး။ နိဗဒ ၶအလွဴ တစ္ခုခုကုိ လုပ္ထားေပမယ့္လည္း ဒီ အလွဴထက္ တစ္ျခား အပါယ္လားေစတဲ့ အကုသုိလ္ေတြက အားႀကီးေနမယ္ ဆုိရင္ ေတာ့ အပါယ္လားႏုိင္ပါေသးတယ္။

တစ္ျခား အကုသုိလ္ေတြ မရွိဘူးဆုိရင္ေတာ့ ဒီ နိဗဒၶ အလွဴထဲက တစ္မ်ိဳးမ်ိဳး ကုိ ျပဳလုပ္ထားသူဟာ အပါယ္ မလားႏုိင္ဘူးလုိ႔ ဆုိလုိတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဝါဆုိသကၤန္း အလွဴဟာ စီဝရဒါန အလွဴျဖစ္သလုိ ကာလဒါန အလွဴလည္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒီ သကၤန္းကုိ လွဴဒါန္းတဲ့ သူေတြဟာ သကၤန္း လွဴရက်ိဳးအျပင္ အလုိရွိခ်ိန္မွာ လုိတာကုိ ရေစႏုိင္တဲ့ ကာလ ဒါန အက်ိဳးကုိ လည္း ရရွိႏုိင္ၿပီး အဝတ္သကၤန္းကုိ လွဴဒါန္းျခင္းဟာ အဆင္းကုိလည္း လွဴဒါန္းရာ ေရာက္တ့ဲအတြက္ ႐ုပ္ရည္ အဆင္း လွပျခင္းနဲ႔ ျပည့္စုံႏုိင္ေၾကာင္း၊ ပါရမီျပည့္ေျမာက္လုိ႔ ေနာက္ဆုံးေရာက္တဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း သကၤန္းလွဴ ရတဲ့ အက်ိဳးအား ေၾကာင့္ ရဟန္းဘဝကုိ အလြယ္တကူ ရရွိကာ မဂ္ဖုိလ္နိဗၺာန္အထိ မ်က္ေမွာက္ျပဳႏုိင္ေၾကာင္း စသျဖင့္ ေျပာလုိတာ ျဖစ္ပါတယ္။

လက္ေတြ႕အေန နဲ႔ ဒီသကၤန္း လွဴဒါန္း တဲ့ ကုသိုလ္ အေပၚမွာ  စဲြၿမဲတဲ့ စိတ္ထားနဲ႔ ကုသုိလ္ တရား ပြားၿပီး တျခား အပါယ္လားေစမယ့္ အကုသိုလ္တရားေတြကုိလည္း ေရွာင္ရွားထားမယ္ဆုိရင္ ေသၿပီးေနာက္ ဒုတိယ ဘဝမွာ အပါယ္တံခါး ပိတ္ထားႏုိင္တဲ့ အက်ိဳးရလာဘ္ကုိ ရရွိခံစားေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ အလွဴ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတဲ့အထဲက ဝါဆုိရည္မွန္း ျမတ္သကၤန္း အလွဴဟာလည္း အျမတ္ဆုံး အလွဴေတြထဲက အေကာင္းဆုံး အလွဴ တစ္ခုျဖစ္တဲ့အတြက္ အေၾကာင္းစုံလုိ႔ လွဴဒါန္းခြင့္ႀကဳံတဲ့အခါ ဒီအျမတ္ဆုံး အလွဴတစ္ခု ျဖစ္တဲ့ ဝါဆုိသကၤန္း အလွဴကုိ လည္း အဆင္ေျပတဲ့အခ်ိန္မွာ အဆင္ေျပသလုိ ရည္မွန္းကာ လွဴ ဒါန္းၾကည့္ၾကဖုိ႔ တုိက္တြန္းရင္း ဝါဆုိ ရည္မွန္း ျမတ္ သကၤန္း အေၾကာင္း တစ္ေစ့ တစ္ေစာင္း တင္ျပလုိက္ရပါတယ္။

အရွင္၀ိစိတၱ (မနာပဒါယီ)

..............................................................................

ဝါဆို သကၤန္းကို အခ်ိန္ကာလမေရြး လွဴဒါန္းခြင့္ ရွိသူမ်ား
═══════════════════════
(၁) စစ္ထြက္ သြားမည့္သူ။

(၂) အရပ္တစ္ပါး ခရီးသြားမည့္သူ။

(၃) ေရာဂါေ၀ဒနာ ဖိစီးႏွိပ္စက္ ခံေနရသူ။

(၄) မီးဖြားခါနီး မိခင္ေလာင္း။

(၅) ယခင္က သဒၶါတရားမ႐ွိ၊ယခုခ်က္ခ်င္း သဒၶါတရား ေပၚေပါက္လာသူ။

(၆) သာသနာေတာ္ကို ယခုမွ ၾကည္ညိဳလာသူ။

ယင္းပုဂၢိဳလ္တို႔က
``၀ႆာဝါသိကံ ဒႆာမိ-´´``ဝါဆိုသကၤန္း ပါဘုရား´´ဟု အမည္တပ္၍ လွဴဒါန္း လာခဲ့ေသာ္ ဝါမက်ြတ္ေသးေသာ္၄င္း ဝါက်ြတ္ျပီးေသာ္၄င္း အလွဴခံႏိုင္ခြင့္႐ွိသည္။


ယင္းပုဂၢိဳလ္မ်ားသည္ အခ်ိန္မေ႐ြွး ႐ွိႏိုင္သျဖင့္ ဝါဆို သကၤန္းကို အခ်ိန္မေ႐ြး လွဴဒါန္းႏိုင္၊ အခ်ိန္မေရြး အလွဴ ခံႏိုင္ခြင့္႐ွိသည္ကို မွတ္သားၾကရပါမည္။

ဦးပ႑ိတ (မႏၲေလး)

C&P=MgMgMyatThu



ဓမၼေရခ်မ္းစင္


Comments

Popular posts from this blog

စားေကာင္းသေလာက္ အခန္႔မသင့္ရင္ အသက္ကိုပါ ႏွုတ္ယူႏုိင္တ့ဲ တည္သီး

ရာသီဖြား အေဟာ - မဟာဘုတ္ ေဗဒင္ပညာ

လူအမ်ား သိၾကသည့္ ခုႏွစ္စဥ္ၾကယ္

ကမ္းေဇာ္ဆီ ႏွင့္ ကင္ဆာ ေရာဂါ

အဘဆရာၾကီး မင္းသိခၤ ေၿပာျပတဲ့ ဂဏန္းေဗဒင္

ဒီလို နိမိတ္ေတြ ျမင္ရင္ မေကာင္းဘူး

အရြယ္တင္ ႏုပ်ိဳ ခ်င္ပါသလား ? ေဆးေျခာက္ရွဴပါ

ကမာၻ႔ ႐ွင္​ဘုရင္​ မဟာပထမံ​ ေအာင္​မင္​း​ေခါင္​

ကိုယ္က်င့္တရား အားနည္းခ်က္

တဏွာစိတ္ေတြ ထိန္းလို႔ မရေအာင္ျဖစ္ေနတဲ့ အပ်ိဳေဖာ္၀င္စ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္

 
365myanmar.com - Myanmar Online Shopping Mall