ယဥ္ေမာင္းေတြ လစ္လ်ဴမရွသင္႔တဲ႔ ကားအနံ႔မ်ား
ကားေတြဟာ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ေတာ့ ယာဥ္ေမာင္း ကို ေခါင္း အ ႀကီးႀကီးကိုက္ေစေအာင္လို႔ ျပဳမူ တတ္ၾကပါတယ္။ ဒီလို မျဖစ္ဖို႔ ကာကြယ္ခ်င္တယ္ ဆုိရင္ ဆီ၊ ေရ၊ေလ၊ ဝိုင္ ပံုမွန္ စစ္ေဆးဖို႔လိုအပ္ သလို လံုးဝ လ်စ္လ်ဴ မ႐ႈသင့္တဲ့ ကိစၥတစ္ခုလည္း ရွိပါေသးတယ္။
အဲဒါ ကေတာ့ ကား ဆီက ထူးျခား တဲ့ အနံ႔ တစ္ခုခု ရၿပီ ဆုိတာနဲ႔ အ ေၾကာင္းရင္းကို အျမန္ဆံုး သိ ေအာင္လုပ္ၿပီး ျပင္ဆင္ဖို႔ပါ။ ဘယ္လို အနံ႔မ်ိဳးေတြလဲ ဆုိရင္ ......
သၾကားရည္၊ သကာရည္နံ႔
ဒါဆုိရင္ေတာ့ အေအးေပး ရာမွာ သံုးတဲ့ Coolant စိမ့္ထြက္ ေနလုိ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အပူေပးစက္ခ်ိဳ႕ ယြင္းလို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီအနံ႔ ရႏုိင္တယ္ ဆုိတာ သိထားပါ။
ဥပုပ္နံ႔
ဒါကေတာ့ ကား အင္ဂ်င္က ထြက္တဲ့ မီးခိုးေတြကို ႏွိမ္ေပးတဲ့ ဓာတ္ေငြ႕ေျပာင္း ကိရိယာခ်ိဳ႕ယြင္းေနလို႔ပါ။
ဒီလိုအနံ႔ေတြ ထြက္လာရင္ အဲဒီ ကိရိယာ လဲလွယ္ဖုိ႔ လိုတယ္ ဆုိေပမယ့္ ပစၥည္းေဈးႀကီးတယ္ ဆုိတာလည္း သိထားဖို႔ လိုပါတယ္။
ေကာ္ေဇာမီးေလာင္နံ႔
ဒီလိုဆုိရင္ေတာ့ ဘရိတ္ ေၾကာင့္ျဖစ္တယ္ ဆုိတာ သိထား ပါ။ ဒီအနံ႔ ရၿပီဆုိတာနဲ႔ ဘရိတ္ ကို အရင္ဆံုး စမ္း သပ္ၿပီး အျမန္ဆံုး သာျပင္ပါ။
ေရာ္ဘာေညႇာ္နံ႔
ဒီအနံ႔ရရင္ေတာ့ ကားအင္ ဂ်င္မွာ တပ္ထားတဲ့ ႀကိဳးေတြ၊ ပိုက္ေတြ ေသခ်ာတပ္ဆင္ထားရဲ႕ လားဆုိတာ စစ္ေဆးၾကည့္လိုက္ ပါ။ အဲဒီႀကိဳးေတြ၊ ပိုက္ေတြ ေခ်ာင္ေနတဲ့အခါ ျပတ္ေနတဲ့ အ ခါမ်ိဳးေတြမွာ ျဖစ္တတ္တာမို႔ အ ခ်ိန္မီစစ္ေဆးၾကည့္ၿပီး အသစ္လဲ လွယ္လိုက္ပါ။
ဆီေညႇာ္နံ႔
ဆီေတြ ယိုစိမ့္ၿပီး အိတ္ေဇာ ေပၚကိုက်တဲ့ အခါမ်ိဳးေတြမွာ ကား ေမာင္းေနရင္းနဲ႔ ဆီေညႇာ္ နံ႔ေတြ ရလာ တတ္ ပါတယ္။ ေညႇာ္နံ႕ ရဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲ အျဖစ္ မီးခိုးေတြ ပါ ဆက္တိုက္ ထြက္လာႏုိင္ပါတယ္။
စကၠဴ မီးေလာင္နံ႔
မ်ားေသာ အားျဖင့္ေတာ့ ဂီယာေျပာင္းခ်ိန္ေတြမွာ ကလပ္က ေန ေညႇာ္နံ႔ ထြက္လာတာပါ။ ဒီလို မျဖစ္ရေလေအာင္ ကလပ္ ကို စနစ္တစ္က် ဘယ္လို သံုးမလဲဆိုတာ သိေအာင္ လုပ္ဖို႔လိုပါတယ္။ မဟုတ္ရင္ေတာ့ ကလပ္ ခဏခဏ လဲရတဲ့ျပႆနာႀကံဳရမွာပါ။
—Ref: umass.uloop.com
Comments
Post a Comment