ေက်ာ္ၾကားေသာ တံဆိပ္မ်ားတြင္ ဝွက္ထားေသာ အဓိပၸာယ္မ်ား



နာမည္ႀကီး ကုမၸဏီတိုင္းလိုလို သူတို႔ရဲ႕ logo ကို မွတ္မိထိုက္ေလာက္တဲ့ သေကၤတ အျပင္ အဲ့ဒီမွာ အဓိပၸာယ္ေတြပါ ဝွက္ထားတယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ဒီဇိုင္နာေတြကေတာ့ လိုအပ္တဲ့ အဓိပၸာယ္ကို ေနရာ အရမ္းမယူ ေစပဲ အတတ္နိုင္ဆုံးေသးနိုင္သေလာက္ ေသးေအာင္ ေရးဆြဲထားၾကတယ္။ 
1.Amazon



ဒီအတိုင္း ၾကည့္ရင္ေတာ့ Amazon logo က ဘာမွ အေထြအထူး မရွိပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒါက ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ဒီအမွတ္တံဆိပ္ရဲ႕ အေတြးအေခၚကို နားလည္ေစဖို႔ ေရးဆြဲထားတယ္။ အဝါေရာင္ ျမႇားေလးကအၿပဳံးကိုရည္ၫႊန္းျခင္းျဖစ္တယ္။ 
ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ Amazon.com က သူ႕ရဲ႕ customer ေတြကို ေပ်ာ္႐ႊင္ေစျခင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ျမႇားက a နဲ႕ z ကို ဆက္ထားတာျဖစ္တယ္။ အဲ့ဒါက ဒီ online ေဈးဆိုင္မွာ ပစၥည္းအားလုံးနီးပါး ရွိတာကိုဆိုလိုတာပါ။ 
2. Yoga Australia



ၾသစေတးလ် ကေယာဂ ဝါသနာရွင္မ်ားရဲ႕ အဖြဲ႕မွာ သုံးေနတဲ့ တံဆိပ္ျဖစ္တယ္။ ေကာင္မေလး ရဲ႕ လက္နဲ႕ ေျခေထာက္ၾကားရွိ အကြက္က ၾသစေတးလ်နိဳင္ငံ ရဲ႕ ေျမပုံၾကမ္း ျဖစ္တယ္။
3.SonyVaio





အဲ့ဒီ တံဆိပ္ရဲ႕ ပထမ စာလုံးႏွစ္လုံးမွာ လိုင္းေလးပါတယ္။ အဲ့ဒီ လိုင္းေလးက လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းကို ရည္ၫႊန္းၿပီးအေနာက္က 1 နဲ႕ 0 က နည္းပညာကို ရည္ၫႊန္းျခင္းျဖစ္တယ္။ 
4.Unilever



Unilever တံဆိပ္က ပစၥည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ထုတ္လုပ္တယ္။ အဲ့ဒီ အဓိပၸာယ္ကို သူတို႔ရဲ႕ တံဆိပ္ထဲမွာ ေဖာ္ျပၿပီးသားျဖစ္တယ္။ စကားလုံး တစ္လုံးခ်င္းစီမွာ အဓိပၸာယ္ တစ္ခုခ်င္းစီ ရွိၿပီးသား ျဖစ္တယ္။ 

ဥပမာ – အသည္းပုံစံက ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ၊ ဂ႐ုစိုက္မႈ နဲ႕ ေကာင္းမြန္မႈ ကို ဆိုလိုတယ္။ ငွက္ပုံစံက လြတ္လပ္မႈ၊ ေန႕စဥ္ေန႕တိုင္းေျပေအးျခင္းႏွင့္ ဘဝရဲ႕ ေပ်ာ္႐ႊင္မႈကို ရည္ၫႊန္းတယ္။ 



5. Power ခလုတ္



အဲ့ဒီ အဖြင့္အပိတ္ ခလုတ္က ေနရာတိုင္း လိုလိုမွာေတြ႕နိုင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒါျဖစ္ေပၚလာပုံကို သိတဲ့သူကနည္းတယ္။ ၁၉၄၀ ခုႏွစ္ တုန္းက အင္ဂ်င္နီယာေတြက ႏွစ္ခုတြဲလုပ္လို႔ ရတဲ့ အရာကိုပဲသုံးၾကတယ္။ အဲ့ဒီအခါမွာ 1 က ဖြင့္တာကို ဆိုလိုတယ္။ 0 က ပိတ္တာကိုဆိုလိုတယ္။ 
6.BMW



ဒီတံဆိပ္က ေလယာဥ္ထုတ္လုပ္တဲ့ လုပ္ငန္းနဲ႕ စတင္ခဲ့တယ္။ BMW က အဲ့ဒီ လုပ္ငန္းကို အေျခခံတုန္းပဲ။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီ တံဆိပ္ရဲ႕ မူရင္း အဓိပၸာယ္ျဖစ္တဲ့ လည္ေနတဲ့ ပန္ကာဓါးသြား ဆိုလိုရင္း မဟုတ္ပဲနဲ႕အကြက္ပုံစံ ပါတဲ့ Bavarian အလံကို သြားၿပီး ရည္ၫႊန္းသလိုျဖစ္သြားတယ္။ 
7.Apple



Rob Janoff နာမည္ႀကီး Apple တံဆိပ္ကို တီထြင္တဲ့ သူက “ ငါ ပန္းသီး တစ္ထုပ္လုံး ဝယ္လာတယ္ ။ 
ခြက္ထဲ ထဲ့လိုက္။ အဲ့ဒါနဲ႕ တူတဲ့ ပုံစံ ရေအာင္ တစ္ပတ္ေလာက္ ထိုင္ဆြဲခဲ့တယ္။ သူရဲ႕ စမ္းသပ္ခ်ိန္ အေတာ အတြင္းမွာ ပန္းသီးကို တစ္ကိုက္ ကိုက္လိုက္တယ္။ 

အဲ့ဒီေနာက္ ထူးဆန္းတာက သူ ‘ bite ’ လို႔ ကိုက္လိုက္တဲ့ အသံက ‘ byte ’ ကြန္ပ်ဴတာ မွတ္ဉာဏ္တြင္ သိုမွီးထားသည့္ အေၾကာင္းအခ်က္ တစ္ယူနစ္ နဲ႕ အလြန္နီးစပ္ေနသည္။ 

Apple ရဲ႕ ထုတ္လုပ္မႈ ကာလတစ္ခုမွာ Apple က အေရာင္နဲ႕ monitor ထုတ္တာကို ရည္ၫႊန္းဖို႔ သူတို႔ရဲ႕ တံဆိပ္ကို ေရာင္စုံ ပုံစုံေတြနဲ႕ သုံးခဲ့ဖူးတယ္။ 1998 ခုႏွစ္ Steve Jobs လက္ထက္ ေရာက္ေတာ့ ပိုၿပီးေခတ္ဆန္တဲ့ တံဆိပ္ကို ေၿပာင္းလိုက္ျခင္းျဖစ္တယ္။ 
8.Mercedes-Benz



ဒီတံဆိပ္မွာ သူတို႔က သူတို႔ရဲ႕ ၿပီးျပည့္စုံမႈ အတြက္ ယုံၾကည္မႈ ရွိတယ္လို႔ ဆိုလိုျခင္းျဖစ္တယ္။ ၾကယ္ပုံစံ
အကိုင္း ၃ ခုက ေရ၊ ေလ နဲ႕ ေျမ ကို ရည္ၫႊန္းျခင္းျဖစ္တယ္။ 
9.Facebook





ဒါကေတာ့ ပုံက ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ၿပသြားပါၿပီ ။ တစ္ၿခားဘယ္ app ေတြကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က အဲ့ဒီေလာက္ 
ကပ္နိုင္လို႔လဲ .....  ?
Credit: Cantwait2say
Microperformer

Comments

Popular posts from this blog

ရာသီဖြား အေဟာ - မဟာဘုတ္ ေဗဒင္ပညာ

အိပ္မက္ အမ်ိဳးမ်ိဳးႏွင့္ အသားလႈပ္ နိမိတ္

ရွင္ေစာပု

လူအမ်ား သိၾကသည့္ ခုႏွစ္စဥ္ၾကယ္

ၾကားသာ ၾကားဖူးျပီး မျမင္ဖူးတဲ႔ ဓါးပီး ဒုတ္ပီး ေသနတ္ပီး ၀က္စြယ္ ကြင္းပိတ္

ပုဂံ က်ိန္စာႏွင့္ ဘုရား ကၽြန္မ်ား

ငါးမ်က္ေစ့ (သုိ႔) အသားမာ (Corn)

ပ်ဴေခတ္ သမိုင္း ကြက္လပ္မ်ားနွင့္ ဖိုးပိုက္ဆံ ၏ ေနာက္က ေရႊတြင္းၾကီး

အပ်ိဳႀကီး

အမ်ိဳးသမီးမ်ားရဲ႔ လိင္စိတ္ အထြတ္အထိပ္ ေရာက္မွုအေၾကာင္း

 
365myanmar.com - Myanmar Online Shopping Mall