ကံလြဲသူမ် ား




လူ႔ဘဝ ဆိုတာ ....
ကုသိုလ္ကံ အက်ိဳးေပးရဲ႕ အသီး အပြင့္ တစ္နည္း အားျဖင့္  ကုသိုလ္ အေၾကာင္းခံ ပါလာျပီးသား။
အဲဒီ ကုသိုလ္က အေၾကာင္းခံ မတူးေဖၚ မခံစား တတ္ရင္ အကုသိုလ္ အေၾကာင္းေတြကခ် ည္း ဖိစီးေနရာယူ ျခယ္လွယ္ပါလိမ့္မယ္ ။

အကုသိုလ္ ဆိုတာ အထူးျပဳ ေနစရာမလို စိတ္ကို လႊတ္ထားလိုက္ရံု နဲ႔ ဦးတည္ရာမဲ႔ သြားလာက် က္စားမယ့္ ေနရာဟာ အကုသိုလ္ခ် ည္း မွတ္ပါ ။

လူ႔ဘဝ တစ္ၾကိမ္ ရဖို ့ တိရစၧာန္ ဘဝေပါင္း တစ္ရာေလာက္ က် င္လည္ေပးဆပ္ခဲ႔ရတာ ဆိုေတာ့ အဲဒီ တိရစၧာန္ ဘဝေတြက ပါလာတဲ႔ ေမာဟ စတဲ႔ တိရစၧာန္ စိတ္ေတြက မေကာင္းမႈ အကုသိုလ္ေတြဆီ အခ် ိန္မေရြး ဦးတည္ေခၚေဆာင္ သြားေနတယ္ ။

အဲဒီေတာ့ { ျပည္တန္တဲ႔ ပတၱျမား ပဲေလွာ္နဲ႔ လဲစားေနသလို လူ႔ ဘဝကို အကုသိုလ္ေတြ လုပ္ရင္း အခ် ိန္ျဖဳ န္း ပစ္ ေနၾကတာဟာ ထီဆုၾကီးေပါက္ျပီး ထီ လက္မွတ္ ေပ် ာက္ေနတာနဲ႔ အတူတူပါပဲ}

တစ္ခ်ိဴ ႕ ကေတာ့ ေကာင္းတာေတြ လုပ္ေနပါလ် က္ ဘဝေကာင္း မရ ။ အက်ိဳ းေပး ညံ႔ေနေသးတာ ဘာေၾကာင့္ ဘာလဲလို ့ ေမးၾကတယ္ ၊


အတိတ္ သံသရာ ဘဝမ် ားစြာက ကိုယ္လုပ္ ခဲ႔တဲ႔ အကုသိုလ္ကံေတြ ျပန္ျမင္နိုင္စြမ္းရင္.... ( ဒီေမးခြန္း
ေပၚေပါက္လာစရာ အေၾကာင္းမရွိပါ ) ေကာင္းတာေတြ လုပ္ေနလို ့ ဒီေလာက္ ခံသာေနေသးတာ လို ့ပဲ ႏွလံုး သြင္းေစခ် င္ပါတယ္ ၊

သို ့ေသာ္ အားမေလ်ွာ့ပါနဲ႔ ၊ စီးပြား ဝမ္းစာ ရွာေဖြရာမွာ အက်ိဴ းေပး တံု ့ေႏွးေနလို ့ ဆိုျပီး မိမိရဲ႔ သီလသိကၡာကို ဘယ္ေတာ့မွ မဖ် က္ဆီးပစ္ပါနဲ႔ ၊ 


ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ တို ့မည္သည္ ဘယ္ေတာ့မွ အရင္းမရံႈး အတိုး အညြန္႔ျဖင့္သာ ခံစား႐ ရိုးထံုးစံ ရွိပါတယ္ ၊
လက္ရွိေကာင္းကံ နဲ႔ အတိတ္က ေကာင္းကံ ဆက္မိရင္ၾကီးမားတဲ႔ ကုသိုလ္ အင္အား အကိ်ဴ းေပးခ် ိန္
တစ္ လွည့္တစ္ျပန္ ေရာက္လာမွာပါ ။


သူသူ ကိုယ္ကိုယ္ အတိတ္ကုသိုလ္ ပါလာျပီးသား
* ကံတူးမွားေနလို ့သာ ေရမထြက္တာ *

ေက် းဇူးရွင္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက အတိတ္က ကုသိုလ္ကံေကာင္းၾကီးေတြ ေသေသခ် ာခ် ာ ပါလာခဲ႔ပါ လ် က္ ကံတူး မွားလို ့ ေျပာင္းျပန္ အက်ိဴ းေပး ခံစားရရွာတဲ႔ သာဓက ဇာတ္ေၾကာင္းမ် ား နဲ႔ သက္ေသေဆာင္ျပပါတယ္ ။

အမ် ားသိၾကတဲ႔ အဇာတသတ္ ဆိုပါစို ့ ။
ေဒဝဒတ္ ကို ဆရာတင္ လူေပါ င္းမွားလို ့ ေသာတာပန္ ဖခင္ ဗိမၼသာရ မင္းၾကီးကို သတ္ျဖတ္ ပစ္မွား မိခဲ႔တဲ႔
ဒီဘဝရဲ႕ အကုသိုလ္ကံၾကီးထိုက္ လို ့ ေသာတာပန္ တည္ရမယ့္ အတိတ္ကံ ပါလာေသာ္လည္း ငရဲ လားရရွာတယ္ ။

ေဒဝဒတ္ က ေျမွာက္ေပးလို ့ သူသတ္ လိုက္မိတဲ႔ ဖခင္ ဘုရင္ၾကီး ဆိုတာ ေသာတာပန္ သူေတာ္ေကာင္းၾကီး ဖခင္ကို သတ္ျပီးမွ အိပ္မရ စားမဝင္ သမားေက် ာ္ ဇီဝက ပင္ ကုလို ့မရတဲ႔ ေရာဂါ ေပၚလာရတယ္မ ဟု တ္လား ၊

ဒီမွာ ဇီဝက က...
( အရွင္မင္းၾကီးရဲ႕ ေရာဂါ ဘုရားရွင္ေတာ္မွ တစ္ပါး ကုေပးနိုင္သူ မရွိျပီ )ဆိုျပီး အဇာတသတ္ကို ဘုရားရွင္ထံေတာ္ေမွာက္ ေခၚေဆာင္လာတယ္  ၊

ဘုရားရွင္ ကလည္း အဇာတသတ္ ရဲ႕ ေရာဂါဆိုးၾကီးကို တရားေရေအး အျမိဳ က္ေဆးနဲ႔ ကုေပးေတာ္မူပါ တယ္ ( ဘုရားတရား နာၾကားျပီး အဇာတသတ္ဟာ ဘယ္ေလာက္ထိ ပီတိျဖစ္သလဲဆိုရင္ အဲဒီေနရာတြင္ ပင္ ေသာတာပန္တည္နိုင္ သြားတဲ႔အထိပါပဲ သို ့ေသာ္ အဖသတ္အကုသိုလ္ကံၾကီးက ပိတ္ဆီးထားေတာ့ ...
သဒၶါစိတ္ ထက္မပိုဘူး ။ ဘုရားဖူးျပီးတဲ႔ေနာက္ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈေတြ ဘယ္ေလာက္ပဲ လုပ္သြားရွာေပမယ့္ ဒီဘဝ အဖသတ္ အကုသိုလ္ ကံၾကီး ထိုက္ျပီးေသေတာ့ ငရဲေရာက္သြားတာပဲ ။

* အတိတ္ကံ က အပါယ္ တံခါး ပိတ္တဲ႔ အထိ ပါျပီးသား ။
ပစၥဳ ပၸန္ကံက အပါယ္ တံခါး တြန္းဖြင့္ေလေတာ့
အဇာတသတ္ ဟာ ကံတူး မွားသူ ကံလြဲသူ * လို ့ဆိုရမယ္ ။

ျပီးေတာ့ ဘုရားရွင္ လက္ထက္ေတာ္ အခါ ကာလက ပါပဲ ။ ဗာရာဏသီျပည္မွာ ဓနဗလ သူေ႒းသား ဆိုတာ ရွိေသးတယ္ ၊ သူက တစ္ဦးတည္းေသာ သား ဆိုေတာ့ မိဘအေမြ ကုေဋရွစ္ဆယ္ လံုး တစ္ဦးတည္း ရ လိုက္ တယ္ ၊
သူနဲ႔ အေၾကာင္းပါတဲ႔ သူေ႒းသမီးကလည္း ... တစ္ဦးတည္းေသာသမီး သူလိုပဲ ကုေဋရွစ္ဆယ္ အေမြရလိုက္တယ္ ၊ အေမြႏွစ္ရပ္ေပါင္း ကုေဋတစ္ရာ့ေျခာက္ဆယ္နဲ႔ တစ္ကယ့္ ဧရာမ သူေ႒း ဘြဲ႔ထူးၾကီး ဆြတ္ခူးလိုက္ေတာ့တာေပါ့။

အဲဒီေခတ္က သူေ႒း ဆိုတာ မင္းတိုင္ပင္ အမတ္ေနရာကလည္း တာဝန္ယူရတယ္ ။ တိုင္းျပည္ရဲ႕ စီးပြားေရး သူေ႒းေတြ လုပ္ေလ့ရွိတာ ဘုရင္က အုပ္ခ်ဴ ပ္ေရး တရားစီရင္ေရး စသည္လုပ္ရတယ္ ။

တိုင္းျပည္ရဲ႕ စီးပြားေရး အစီအမံေတြကိုလည္း ဘုရင္ထံ တစ္ေန့ တစ္ၾကိမ္ တင္ျပ အစီရင္ခံရေလ့ရွိတယ္ ၊
အဒီမွာ ဓနဗလ သူေ႒းေလး နန္းေတာ္ဆီ သြားေလတိုင္း ဝိုင္းဝန္းၾကည့္ေငး အားက် သူေတြ ရွိခဲ႔သလို
သူ ့ စည္းစိမ္ကို မနာလို သူကိုဖ် က္ဆီးလို သူေတြလည္းပဲ အျမဲေစာင့္ၾကည့္ခါ ရွိေနခဲ႔ပါတယ္ ။

ဓနဗလ ကိုယ္တိုင္က မင္းတိုင္ပင္ အမတ္ျဖစ္ေနေလေတာ့ စည္းစိမ္ေတြကို လုယက္ ဖ် က္ဆီးပစ္ဖို ့ ဆိုတာလည္း မျဖစ္နိုင္ဘူး ။ ဒီေတာ့----အၾကမ္းနည္း နဲ႔ေတာ့ မရဘူး တျဖည္းျဖည္း လိႈက္စား တိုက္စားတဲ႔နည္း အနုနည္း နဲ႔ ဖ် က္ဆီးဖို ့ ၾကံစည္ၾကေတာ့တာေပါ ့ ။

ဒီေတာ့ ဓနဗလ ကို ခ် ဥ္းကပ္ျပီး ေျမွာက္ပင့္တဲ႔ နည္း အယုံ သြင္းတဲ႔နည္း ေအာက္က် ခံ တပည့္ခံေပါင္းတဲ႔နည္း---နည္းမ်ိဴ းစုံနဲ႔ ထိုးစစ္ဆင္ေတာ့တယ္ ။

လူ ဆိုတာ အေျမွာက္ၾကိဳ က္ အရိုအေသၾကိဳ က္ *
ဒီၾကိဳ က္စိတ္ အားနည္းခ် က္ * ကို ဖိနင္းျပီး
ဓနဗလ သူေ႒းသားကို ခ် ဥ္းကပ္ေပါင္းသင္း ၾကတယ္ ။

ျပီးေတာ့ ...
* လူဆိုတာ အဆိုးေလာကဓံ ကိုသာ ေတာင့္တင္းခံ အံၾကိတ္ခံနိုင္တာ အေကာင္းေလာကဓံ က် ေတာ့ ခံလို ့ခံေနရမွန္း မသိေတာ့ တတိတိ တအိအိ နဲ႔ တရိရိ လိုက္စား ဖ် က္ဆီးျခင္း ခံေနရျပီေနာ္ *

အေပါင္းအသင္းေတြက... ဓနဗလ ကို ေသာက္စားေပ် ာ္ပါးဖို ့ စည္းရံုးသိမ္းသြင္းၾကတယ္ ။ တစ္ၾကိမ္ ႏွစ္ၾကိမ္ သုံးေလးငါးၾကိမ္ အထိေတာ့ ဓနဗလျငင္းနိုင္ ပါေသးတယ္ ။ ၾကာေတာ့ ျငင္းအား မရွိေတာ့ဘူး။
အဲဒီမွာ *( ပ် က္စီးျခင္းရဲ႕ လမ္းစ ဆိုတာ အရက္ေသရည္ မူးယစ္က စတာ)*။

ဘာလို ့လဲ--
* မူးရင္ေမ့ ေမ့ရင္ပ် က္ ၊ ရွင္လ် က္နဲ႔ ေသေနတာနဲ႔ မျခားဘူး တဲ႔ ။
အေပ် ာ္ အပ် က္ ဆိုတဲ႔အတိုင္း အေပ် ာ္လြန္ေတာ့ ပ် က္လာျပီ ။* စမ္းေသာက္ရာက စြဲလာျပီ ။

အခ် ိန္ျပည့္မူးေမ့ေနေတာ့ စာရင္းဇယားေတြလည္း
အမွန္အမွား မခြဲျခားနိုင္ေတာ့ဘူး ။
လုပ္ငန္းကိစၥေတြလည္း အမွန္အကန္ မစီမံနိုင္ေတာ့ဘူး။
ေငြေရးေၾကးေရး ေတြလည္း အေပးလား အယူလား မခြဲျခားနိုင္ေတာ့ဘူး။
ရတနာစသည့္ ပစၥည္းပစၥယေတြလည္း ဘယ္သူယူလို ့ ယူမွန္း မသိေတာ့ ဘယ္နားထားလို ့ ထားမွန္း မသိေတာ့ဘူး ။ စီးပြားဥစၥာေတြ ကုန္ဆံုးလို ့ ကုန္ဆံုးမွန္း မသိေတာ့ဘူး ။

စိတ္ အထင္ကေတာ့ နဂိုရွိျပီးသား ကုေဋ မ် ားစြာ အေပၚမွာပဲ ရွိေနတယ္ ။ ဒါေပမဲ႔ တစ္ကယ္ အရွိကေတာ့ လံုးပါး ပါးေနျပီ ။ ေခ် းျပီးျပန္မဆပ္တာေတြ ေပးျပီးျပန္မရတာေတြ ေန ့စဥ္ ေပ် ာ္ပါး ဝါၾကြားတဲ႔ အသုံး စရိတ္ေတြ ဘာအလုပ္မွ ဆက္ မလုပ္ေတာ့ဘဲ ေသာက္စားမူးယစ္ ေနတာေတြနဲ႔ ၾကာေတာ့ ...
ခ် မ္းသာၾကြယ္ဝ သမ်ွ ကုေဋ မ် ားစြာ ေငြေၾကး ပမာဏ ကုန္ပါေလေရာတဲ႔ ။

ဒီလိုနဲ႔ ရွိတာေတြ ေပါင္ႏွံေရာင္းခ် သုံးစားေပ် ာ္ပါး လိုက္တာ...
ဘာမွ မက် န္ေတာ့ေအာင္ပဲတဲ႔ ။

*( ဒီအခ် ိန္မွာ ကိုယ္ ႔ပစၥည္းတန္ဖိုးက ေသးျပီး အရက္တန္ဖိုးက ၾကီးေနျပီ ။
ဒီလိုပဲ---ကိုယ္ၾကိဳ က္တဲ႔ ဘက္က တန္ဖိုးၾကီးျပီး မၾကိဳ က္တဲ႔ဘက္က တန္ဖိုးေသးေနမွာ ဓမၼတာပဲ )*

ဒီေတာ့ အရက္ဖိုးရျပီးေရာ သူပစၥည္းေတြ မတန္တဆနဲ႔ ခ် ည္း ေရာင္းပစ္ရတယ္ ။ တစ္ရာ တန္ေပမယ့္ တစ္ဆယ္ပဲ ရခ် င္ရမယ္ ။ ဒီလိုနဲ႔ ရွိသမ်ွ ကုန္ေတာ့ ... ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ေယာက္ သူေတာင္းစား ဘဝ ေရာက္သြားတယ္။



*( သခၤ ါရ   ဆိုတဲ႔ ျပဳ ျပင္ျပီး ျဖစ္လာတာ မွန္သမ်ွ ... ပ် က္ရတာခ် ည္းပဲ )*

ဒီလိုနဲ႔ ကုေဋၾကြယ္ သူေ႒းဘဝ တစ္ျဖစ္လဲ သူေတာင္းစား ဇနီးေမာင္ႏွံ ဟာ လွည့္လည္ေတာင္းရမ္းစား ေသာက္ရင္း .... တစ္ရက္ေတာ့ မိဂဒါဝုန္ ဘက္ ေရာက္လာတယ္ ။

အဲဒီမွာ နႏၵိယ သူတို ့သား ေဆာက္လုပ္လွဴ ဒါန္းထားတဲ႔ အံ႕မခန္းဆန္း ၾကယ္တဲ႔ ဘုရားရွင္ သီတင္းသုံး ေတာ္မူရာ ေက် ာင္းေတာ္ၾကီး ရွိတယ္ ဒီေက် ာင္းေတာ္ႀကီး အနား... သူေတာင္းစား ေမာင္ႏွံ ေရာက္လာျပီး ဆြမ္းက် န္ ဟင္းက် န္စား ဖို ့ေစာင့္စားေနခ် ိန္ဘုရားရွင္ျမင္ေတာ့ ျပံဳ းေတာ္မူတယ္ ။

ဘုရားရွင္တို ့ မည္သည္ အေၾကာင္း မရွိဘဲ ျပံဳ းေတာ္မူရိုး ထံုးစံမရွိ ၊
ဒါကိုသိတဲ႔ အရွင္အာနႏၵာက ျပံဳ းေတာ္မူရျခင္း အေၾကာင္းရင္းကို ေမးေလ်ွ ာက္တာေပါ့ ၊
ဒီေတာ့ ဘုရားရွင္ ရွင္းျပ ဆံုးမေတာ္မူတာက ...

( ခ် စ္သား အာနႏၵာ )
အဲဒီ--သူေတာင္းစားေမာင္ႏွံမွာ
* ေလာကီ ေလာကုတၱရာ ႏွစ္ျဖာေသာ အတိတ္ ကုသိုလ္ကံ ပါလာျပီးသား ၊ ေလာကီ စီးပြားဘက္မွာ ၾကိဳ းစားရွာေဖြမယ္ ဆိုရင္ ပထမအရြယ္မွာ စီးပြားရွာေဖြမယ္ ဆိုရင္ ပထမတန္းစား သူေ႒းၾကီးျဖစ္မွာ

တစ္ကယ္လို ့ ပထမ အရြယ္မွာ စီးပြား မရွာဘူးပဲထား
ဒုတိယ အရြယ္ေရာက္မွ စီပြားရွာမယ္ ဆိုရင္လည္း ဒုတိယတန္းစား သူေ႒းၾကီး ျဖစ္နိုင္တယ္ ။

ဒုတိယအရြယ္မွာ စီးပြားမရွာျဖစ္ဘူးပဲထား
တတိယ အရြယ္ေရာက္မွ ထလုပ္လည္း တတိယတန္းစား သူေ႒းၾကီးေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး ျဖစ္နိုင္တဲ႔ အတိတ္ကံ ပါလာျပီးသား ၊

အတိတ္ ကုသိုလ္ကံ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း လက္ရွိကံကမွ မေဖၚထုတ္ရင္ ျမႇဳပ္သြားမွာပဲ ။
ေလာကုတၱရာ ဘက္က ၾကည့္လိုက္ျပန္ရင္လည္း---
သူတို ့ဇနီးေမာင္ႏွံဟာ ....
ပထမ အရြယ္တုန္းက တရား ရွာလိုက္ရင္ လင္က ရဟႏၲာ မယားက အနာဂါမ္ျဖစ္မယ့္ပုဂၢိဳ လ္ေတြ
ဒုတိယ အရြယ္မွာသာ က် င့္မယ္ဆိုရင္ လင္က အနာဂါမ္ မယားက သကဒါဂါမ္ ျဖစ္မယ့္ပုဂၢိဳ လ္ေတြ ၊
ပထမ ဒုတိယ အရြယ္ေတြမွာ တရားမရွာနိုင္ဘူးပဲထား ။
တတိယ အရြယ္မွာမ် ား တရားရွာခဲ႔ရင္ လင္က သကဒါဂါမ္ မယားက ေသာတာပန္ ။ ဧကန္မုခ်ျဖစ္နိုင္သူေတြ----

ခုေတာ့ ေလာကီ ဘက္မွာလည္း ဘာစီးပြား မွ မပြားစီး ၊ ေလာကုတၱရာ ဘက္မွာလည္း အခ် ည္းႏွီး ။

အတိတ္ ကုသိုလ္ကံ အားၾကီးေသာ္လည္း ... လက္ရွိ ကုသိုလ္ကံ ေကာင္းေအာင္မျပဳ ။
အကုသိုလ္ဘက္ ေလ့က် က္လိုက္စားရင္း ... ကုေဋၾကြယ္ သူေ႒းဘဝမွ သူေတာင္းစား ဘဝသို ့
က်ေရာက္သြားနိုင္ေၾကာင္း ဘုရားရွင္က ဆံုးမေဟာျပ ေတာ္မူပါတယ္ ။

ေက် းဇူးရွင္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ကေတာ့....
*( အတိတ္ ကုသိုလ္ကံ ပါလာပါလ်က္
ကုသိုလ္ ဆက္ဖို ့ မၾကိဳ းစားၾကျခင္းဟာ... ျပည္တန္ တဲ႔ ပတၱျမား
ပဲေလွာ္ နဲ႔ လဲစားေနတာလို ့ ဆံုးမေဖာ္ျပပါတယ္)*

* ကုသိုလ္ ကံေကာင္းကို မတူးေဖာ္ ၊
အကုသိုလ္ ဒုစရိုက္ေတြၾကား အာရံု ငါးပါး
ေပ် ာ္ပါး လိုက္စား ေနသူမ် ားဟာ ...
တစ္နည္းအားျဖင့္ေတာ့ ကံလြဲသူမ် ား လို ့ပဲ ဆိုရေတာ့မွာ
ျဖစ္ပါတယ္ *။

(ေမာင္ေသြးခၽြန္၏
ဆယ္ဆသာရမယ္ မွ ကူးယူပူေဇာ္ပါ၏)


ကို ရုပ္ ဆိုး



Comments

Popular posts from this blog

ရာသီဖြား အေဟာ - မဟာဘုတ္ ေဗဒင္ပညာ

Laptop တစ္လုံး ဝယ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္

ဒီလို နိမိတ္ေတြ ျမင္ရင္ မေကာင္းဘူး

ကမ္းေဇာ္ဆီ ႏွင့္ ကင္ဆာ ေရာဂါ

အိပ္မက္ အမ်ိဳးမ်ိဳးႏွင့္ အသားလႈပ္ နိမိတ္

အဘဆရာၾကီး မင္းသိခၤ ေၿပာျပတဲ့ ဂဏန္းေဗဒင္

အမ်ိဳးသား အဂၤါ ေယာင္ရမ္းျခင္း (သို႔) ေဘာက်ျခင္း အတြက္ တန္ဖိုး ရွိတဲ့ ေဆးနည္း

တဏွာစိတ္ေတြ ထိန္းလို႔ မရေအာင္ျဖစ္ေနတဲ့ အပ်ိဳေဖာ္၀င္စ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္

အိမ္​ ႏွင္႔ ေလာကီပညာ

လူအမ်ား သိၾကသည့္ ခုႏွစ္စဥ္ၾကယ္

 
365myanmar.com - Myanmar Online Shopping Mall